Gå til innhold

Sminke i sola?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes det er fint med sminke..Har aldri skjønt meg på de som synes folk er penest uten.

Jeg synes 98% av alle damer jeg har sett med og uten sminke er tjue hakk penere med. De resterende 2 er sånne naturligstridige, misunnelsesverdige supernymfer som står rett opp av sengen med sveis som om de kom rett fra frisøren, og..i det hele tatt!

Sjeldent!

Sminke er så fint så!

:-)

såååå enig

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg synes det er fint med sminke..Har aldri skjønt meg på de som synes folk er penest uten.

Jeg synes 98% av alle damer jeg har sett med og uten sminke er tjue hakk penere med. De resterende 2 er sånne naturligstridige, misunnelsesverdige supernymfer som står rett opp av sengen med sveis som om de kom rett fra frisøren, og..i det hele tatt!

Sjeldent!

Sminke er så fint så!

:-)

Jeg hater å gå med sminke. Føler meg faktisk penere uten, hvor sykt det enn høres ut..Trives best uten ihvertfall.

Gjest this is a signature
Skrevet

Høres veldig rart ut. Tviler sterkt på at det stemmer.

Bruker øyesminke om sommeren også, jeg. har ikke rynker heller.

Og en får da ikke rynker i øyevippene, hehe.

Jeg merka at da jeg var i syden og hadde rester etter mascara på øyenvippene og delvis under øynene, at jeg fikk rynker. Men jeg har tørr hud da. Men vanskelig å smøre seg under øynene, for da renner det av dem hele tiden. Ekkelt med solkrem innpå øynene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...