Gå til innhold

Fint med sminke?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Inspirert av tråd under om sminke og sol..

Jeg synes nesten alle damer blir mye penere når de sminker seg, meg selv inkludert.

Dette at mange mener at det er mye penere uten, er det helt sant? eller er det bare noe folk sier for at de skal være greie og medvirke til mindre stress og til at man skal komme seg fortere ut døra?;)

Det tok mange år før typen min turde å innrømme at han synes jeg er penere med sminke enn uten, selvom jeg aldri har lagt skjul på at jeg definitivt er av den oppfatning selv..

Hvorfor er det sånn? Er det "galt" på noen måte å mene at et sminket fjes er penere enn ett "naturlig" ett?

Hva synes dere? Er det fint med sminke?

Da snakker jeg selvsagt ikke om sånn rosaøyenskygge til hårfeste ala fjortis med nytt maleskrin (eller gammel samson dame med puddel )

..eller strekøyenbryn ala ailen..

Men stilig damesminke på stilige damer.

Er ikke det fint det da? Hva synes man?

:-)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

27

• ShitDiddelyDo

10

• Tootsieroll1365380854

8

• favn

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis man ikke er penere med sminke, så kan man ikke sminke seg. Så enkelt er det.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Mulig det er fint med litt annen sminke, men lebestift er ikke noe fint, uansett, syns jeg.

Skrevet

Man skal sminke seg så det ikke syns vettu. ;) Og da tror jo folk at de er pene uten sminke, selv om de er sminket.

Jeg får stort sett alltid spørsmål om jeg er syk når jeg viser meg uten leppestift, så det gjør jeg svært svært sjelden. Men når jeg har på leppestift er det nok ingen som ville trodd at jeg har det.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Kanskje jeg skulle begynt med sminke og da...

Men går vel ikke an å pynte på uansett :/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er klart jentene er finere med sminke enn uten. Men det hender jeg kjører en hvit løgn hvor jeg forteller at de aldri er penere enn når de våkner.

Utrolig at noen går på den. :)

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

Hvis du ser flott ut uten sminke, så er det mer attraktivt enn om du ser enda litt mer

"feilfri" ut med sminke.

Sminke har faktisk den egenskapen at den kan skjule sjarme.

Skrevet

Jeg er enig med deg, laguna.

Hvis jeg går uten sminke, ser jeg bare veldig trøtt ut.

Gjest http://home.no.net/veggis
Skrevet

Bruker sminke innimellom jeg også enda jeg er gutt.. Og tynne øyenbryn synes jeg er kult :D

http://home.no.net/veggis

* Vegard *

Skrevet

Jeg ser i hvert fall helt jævli ut akkurat nå med håret rett ut og ingen sminke :o)

laguna1365380434
Skrevet

Hvis man ikke er penere med sminke, så kan man ikke sminke seg. Så enkelt er det.

Som jeg skulle sagt det selv..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Mulig det er fint med litt annen sminke, men lebestift er ikke noe fint, uansett, syns jeg.

Tja, synes leppestift kan være fint, jeg..

Men det kommer selvsagt an på leppestiften..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Man skal sminke seg så det ikke syns vettu. ;) Og da tror jo folk at de er pene uten sminke, selv om de er sminket.

Jeg får stort sett alltid spørsmål om jeg er syk når jeg viser meg uten leppestift, så det gjør jeg svært svært sjelden. Men når jeg har på leppestift er det nok ingen som ville trodd at jeg har det.

Liker å sminke meg ganske mye jeg da, ..kajal er et must..:-)

Jeg fikk spørsmål om jeg var fyllesjuk da jeg i forrige uke var tidlig på joker uten sminke..!Takk for den gitt! Det var jeg nemlig ikke..:-o

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje jeg skulle begynt med sminke og da...

Men går vel ikke an å pynte på uansett :/

Joda..Du er sikkert så fin så:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er klart jentene er finere med sminke enn uten. Men det hender jeg kjører en hvit løgn hvor jeg forteller at de aldri er penere enn når de våkner.

Jepp, det er litt utrolig..;-)

Kjæresten har servert noen sånne han også, men jeg har aldri trodd ham ett sekund!

laguna1365380434
Skrevet

Hvis du ser flott ut uten sminke, så er det mer attraktivt enn om du ser enda litt mer

"feilfri" ut med sminke.

Sminke har faktisk den egenskapen at den kan skjule sjarme.

Joda, kanskje..Men stort sett fremhever nå sminke både sjarm og it, synes jeg..:-)

Skrevet

JEG hadde aldri gått på den, tro du meg.

Det er en grunn til at jeg er lykkelig single hver eneste morgen ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er enig med deg, laguna.

Hvis jeg går uten sminke, ser jeg bare veldig trøtt ut.

Jeg og..Jeg synes jeg blir blass..Og det er ikke kult!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Bruker sminke innimellom jeg også enda jeg er gutt.. Og tynne øyenbryn synes jeg er kult :D

http://home.no.net/veggis

* Vegard *

Joda;) Fin hjemmeside.

Skrevet

Jeg tror det er mange som sier de syns at jenter er penest uten sminke fordi mange sminker seg såpass bra og lite at man ikke ser sminket ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...