Gå til innhold

Fint med sminke?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

gidder???

Det tar meg heelt seriøst 3 minutter å sminke meg om morgenen i og med det er blitt en rutine, dessuten har jeg ingen skavanker så det er bare å forsøke å lete ;)

Men uansett synes jeg at de som har litt skavanker ser bedre ut når de har dekket det til jeg da.

Men her vi nok uneige mil, det er lov til å være enig om å være uenig :)

Jepp ;-)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

27

• ShitDiddelyDo

10

• Tootsieroll1365380854

8

• favn

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest drug-o-rama
Skrevet

Hun synes jeg er fin med tynne øyenbryn. Bruker å farge de også jeg. Kult med tynne lange svarte øyenbryn :)

Men hvorfor driver du og dytter i deg så mye dritt?

Skrevet

gidder???

Det tar meg heelt seriøst 3 minutter å sminke meg om morgenen i og med det er blitt en rutine, dessuten har jeg ingen skavanker så det er bare å forsøke å lete ;)

Men uansett synes jeg at de som har litt skavanker ser bedre ut når de har dekket det til jeg da.

Nå tar det 3 minutter,ja - men hvor lang tid brukte du før for at det skulle bli sånn rutine at du nå klarer det på 3 minutter...? :-))

Gjest http://home.no.net/veggis
Skrevet

Hei, lurte på noe... Du skrev på siden din at du tok østrogen-og jeg lurte på hvorfor??

Tar østrogen for å få mindre hårvekst på kroppen og for å få mindre testosteron.

Gjest papirtiger
Skrevet

Synes denne smuldrer opp og forsvinner like fort som vanlig leppestift, jeg. Det kan kanskje ha sammenheng med at jeg bruker den kun på fest, og at den kanskje ikke tåler så godt alkohol...? :)

Den tåler ikke alkohol nei.

Men tror du påfører fargen for tykt. Prøv et tynnere lag.

(Ikke for det, synes denne lebestiften er forferdelig selv. Tørker ut leppene, er matt som faen, og umulig å fjerne)

serendipity
Skrevet

Selvsagt er det finest med sminke!!! Men ikke for mye sånn til hverdags. Mascara, evt. litt eyliner, og solpudder er nok til hverdags. Til fest liker jeg å fleske til med feks. Turkis øyenskygge/og eller eyliner til en turkis topp. Osv.

Det er gøy å pynte seg og sminke seg!!

serendipity
Skrevet

Det er klart jentene er finere med sminke enn uten. Men det hender jeg kjører en hvit løgn hvor jeg forteller at de aldri er penere enn når de våkner.

Utrolig at noen går på den. :)

Sympatisk av deg å la oss tro det da ;-) Istedet for å vente på når du skal gnage av deg armen;-)

Skrevet

Sikkert nok. Men jeg synes det er fint når noen er tydelig sminket også jeg, men det bør jo så klart være fint lagt..

:-)

Alt til sin tid vil jeg tro.. Hvis noen kommer med masse sminke som er fint lagt i en begravelse tror jeg jeg hadde stusset litt..

Skrevet

Ja, hvem liker ikke de som er pene av seg selv?

;-)

Venninnene som er grønne av misunnelse ;-)

Skrevet

gidder???

3 minutter? *imponert*

Jeg er ei sinke på badet, helt forferdelig for omgivelsene.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nei, jeg bruker stort sett ikke sminke til hverdags. Det er for mye styr. Leppestiften blir borte med en gang man spiser noe, og man kjenner lukten og smaken av den på leppene (ekkelt). Jeg liker å kunne gni meg i øynene, gå en tur i regnvær eller trene, og da fucker jeg uansett opp eventuell øyensminke. Dessuten er det mye sminke som irriterer øynene mine når jeg samtidig bruker kontaktlinser.

Og så skal man vaske av dette klinet om kvelden, i tillegg til at det er kjedelig, sliter det på huden.

Skrevet

Den tåler ikke alkohol nei.

Men tror du påfører fargen for tykt. Prøv et tynnere lag.

(Ikke for det, synes denne lebestiften er forferdelig selv. Tørker ut leppene, er matt som faen, og umulig å fjerne)

Ja, tror jeg tok den på for tykt de første gangene. Vanskelig å legge den pent uten at noe kommer utenfor også.

Nei, jeg har gått over til lipgloss, mye finere. :) Sitter jo ikke lenge da, men går jo an å påføre mer etterhvert.

Gjest leser på nettet
Skrevet

Tar østrogen for å få mindre hårvekst på kroppen og for å få mindre testosteron.

Ok:) (Var p-pillene også derfor?)

Gjest om bildene
Skrevet

Bruker sminke innimellom jeg også enda jeg er gutt.. Og tynne øyenbryn synes jeg er kult :D

http://home.no.net/veggis

* Vegard *

Har du tatt naturbildene selv? Flotte:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...