Gå til innhold

KANDIDATEN - nå er det spennende - jeg vil at Jeanette vinner! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare minutter igjen til en av jentene blir valgt - - jeg liker Jeanette - hva med deg?

Gjest http://home.no.net/veggis
Skrevet

Har faktisk ikke sett en eneste episode av den serien. Det eneste jeg synes noe om på TV er Hotel Cæsar :)

* Vegard *

Gjest tv tittern
Skrevet

Første gang jeg ser på det nå ikveld jeg .... å ut ifra det lille jeg har sett så håper jeg også at Jeanette vinner.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg liker begge to, de er proffe til fingerspissene og vil nok bli gode ledere begge to. Men Jeanette har muligens et litt mer behagelig vesen..

Heia Jeanette!!! :))

Skrevet

Hun sier iallefall ikke "oss" om "vi".

Det har irritert meg hver eneste gang Tone har sagt det. Og det har blitt endel ganger. ;)

Skrevet

Det har irritert meg hver eneste gang Tone har sagt det. Og det har blitt endel ganger. ;)

Yess! Liker også Jeanette best! :)

Tone ble for hektisk for meg altså.

Gjest @riele
Skrevet

Yess! Liker også Jeanette best! :)

Tone ble for hektisk for meg altså.

Enig...Jeanette var en verdig vinner :)

Gjest uttern
Skrevet

Ja nå har jo jeanette vunnet. Og jeg må si at fra mitt synspunkt så kunne jeg tenkt meg å jobbe for henne, men aldri Tone!

Skrevet

Ja nå har jo jeanette vunnet. Og jeg må si at fra mitt synspunkt så kunne jeg tenkt meg å jobbe for henne, men aldri Tone!

Helt enig - hun Tone syns jeg var litt sånn at hun snakket sjefen etter munnen - bare prat.

Skrevet

Hva mener du med å like? jeg har ikke sett på dette programmet, men så litt på etter nyhetene på TVN og så hvem som vant.

Ut fra det lille jeg så synes jeg at hun som vant burde vinne. Men hvem jeg liker?..nja hadde knullet hun andre, men ikke hun som vant, hehe.

Skrevet

Oss?? Hun sier jo øss

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hva mener du med å like? jeg har ikke sett på dette programmet, men så litt på etter nyhetene på TVN og så hvem som vant.

Ut fra det lille jeg så synes jeg at hun som vant burde vinne. Men hvem jeg liker?..nja hadde knullet hun andre, men ikke hun som vant, hehe.

Er det lov å spørre hvorfor ikke?

Skrevet

Er det lov å spørre hvorfor ikke?

Bare å spørre:-)

Hvorfor jeg ikke hadde knullet hun som vant? det du mente? Nja, vet ikke, er bare ikke min type, hun er jo pen nok forsåvidt. Ikke at hun andre er typisk min type heller da men.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Bare å spørre:-)

Hvorfor jeg ikke hadde knullet hun som vant? det du mente? Nja, vet ikke, er bare ikke min type, hun er jo pen nok forsåvidt. Ikke at hun andre er typisk min type heller da men.

ok, takker og neier ;)

Skrevet

De var vel ikke akkurat ute etter å få knulle noen, men å vinne en konkurranse.

Tviler sterkt på om du hadde fått napp uansett.

Mrs. Wallace
Skrevet

Men det blir jo en helt annen type reality-show.

Skrevet

De var vel ikke akkurat ute etter å få knulle noen, men å vinne en konkurranse.

Tviler sterkt på om du hadde fått napp uansett.

Har heller ikke påstått at de var ute etter å knulle noen:-)

Du har helt sikkert rett, tvilsomt om jeg hadde fått napp, ikke er det så viktig heller:-)

Skrevet

Men det blir jo en helt annen type reality-show.

Hehe ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...