Gå til innhold

KANDIDATEN - nå er det spennende - jeg vil at Jeanette vinner! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du med å like? jeg har ikke sett på dette programmet, men så litt på etter nyhetene på TVN og så hvem som vant.

Ut fra det lille jeg så synes jeg at hun som vant burde vinne. Men hvem jeg liker?..nja hadde knullet hun andre, men ikke hun som vant, hehe.

Mannsgris

Skrevet

Hehe..du glemte gammel.

Alder spiller ingen rolle i så henseende. Det hadde vært utenkelig om vi jenter fikk to karer til vurdering som sjefsemne om vi hadde sett etter om han var knull-bar?!?!? eller? :)

Skrevet

ok, takker og neier ;)

er du Jeanette? :)

Jeg har søkt jobb hos deg alt.....i går kveld....hehe

Tootsieroll1365380854
Skrevet

er du Jeanette? :)

Jeg har søkt jobb hos deg alt.....i går kveld....hehe

Sorry, må nok skuffe deg der... Har ingen jobb å tilby.

Jeg bare lurte fordi jeg tenker at om jeg hadde vært mann, så hadde jeg ikke orket tanken på sex med Tone etter å ha hørt henne snakke...

Skrevet

Sorry, må nok skuffe deg der... Har ingen jobb å tilby.

Jeg bare lurte fordi jeg tenker at om jeg hadde vært mann, så hadde jeg ikke orket tanken på sex med Tone etter å ha hørt henne snakke...

Haha, enig! Makan til slitsom liksom-flink kjerring.

Skrevet

Helt enig - hun Tone syns jeg var litt sånn at hun snakket sjefen etter munnen - bare prat.

Enig.

Skrevet

Alder spiller ingen rolle i så henseende. Det hadde vært utenkelig om vi jenter fikk to karer til vurdering som sjefsemne om vi hadde sett etter om han var knull-bar?!?!? eller? :)

Enig i det,men skjønner ikke hva dette har med min uttalelse å gjøre. Jeg skal da ikke ansette dem.

Skrevet

Enig i det,men skjønner ikke hva dette har med min uttalelse å gjøre. Jeg skal da ikke ansette dem.

Men kjære deg da du, i en tråd som handler om å ansette to dyktige damer så begynner du å finne ut om de er KNULLBARE? - og du klager på "lastebilsjåførpreik"? - jeg syns det var så mannsjåvinistisk og ekkelt at jeg nesten er stum.

Skrevet

Men kjære deg da du, i en tråd som handler om å ansette to dyktige damer så begynner du å finne ut om de er KNULLBARE? - og du klager på "lastebilsjåførpreik"? - jeg syns det var så mannsjåvinistisk og ekkelt at jeg nesten er stum.

Såpass, nå var ikke akkurat dette så alvorlig ment da. Lastebilspråk var ikke dette, det burde du godt vite hva er.

Skrevet

Såpass, nå var ikke akkurat dette så alvorlig ment da. Lastebilspråk var ikke dette, det burde du godt vite hva er.

Ja, du har nevnt hva du mener det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...