flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Hva mener du med å like? jeg har ikke sett på dette programmet, men så litt på etter nyhetene på TVN og så hvem som vant. Ut fra det lille jeg så synes jeg at hun som vant burde vinne. Men hvem jeg liker?..nja hadde knullet hun andre, men ikke hun som vant, hehe. Mannsgris 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Hehe..du glemte gammel. Alder spiller ingen rolle i så henseende. Det hadde vært utenkelig om vi jenter fikk to karer til vurdering som sjefsemne om vi hadde sett etter om han var knull-bar?!?!? eller? 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 ok, takker og neier er du Jeanette? Jeg har søkt jobb hos deg alt.....i går kveld....hehe 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 er du Jeanette? Jeg har søkt jobb hos deg alt.....i går kveld....hehe Sorry, må nok skuffe deg der... Har ingen jobb å tilby. Jeg bare lurte fordi jeg tenker at om jeg hadde vært mann, så hadde jeg ikke orket tanken på sex med Tone etter å ha hørt henne snakke... 0 Siter
Freya Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Sorry, må nok skuffe deg der... Har ingen jobb å tilby. Jeg bare lurte fordi jeg tenker at om jeg hadde vært mann, så hadde jeg ikke orket tanken på sex med Tone etter å ha hørt henne snakke... Haha, enig! Makan til slitsom liksom-flink kjerring. 0 Siter
Freya Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Helt enig - hun Tone syns jeg var litt sånn at hun snakket sjefen etter munnen - bare prat. Enig. 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Alder spiller ingen rolle i så henseende. Det hadde vært utenkelig om vi jenter fikk to karer til vurdering som sjefsemne om vi hadde sett etter om han var knull-bar?!?!? eller? Enig i det,men skjønner ikke hva dette har med min uttalelse å gjøre. Jeg skal da ikke ansette dem. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Enig i det,men skjønner ikke hva dette har med min uttalelse å gjøre. Jeg skal da ikke ansette dem. Men kjære deg da du, i en tråd som handler om å ansette to dyktige damer så begynner du å finne ut om de er KNULLBARE? - og du klager på "lastebilsjåførpreik"? - jeg syns det var så mannsjåvinistisk og ekkelt at jeg nesten er stum. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Men kjære deg da du, i en tråd som handler om å ansette to dyktige damer så begynner du å finne ut om de er KNULLBARE? - og du klager på "lastebilsjåførpreik"? - jeg syns det var så mannsjåvinistisk og ekkelt at jeg nesten er stum. Såpass, nå var ikke akkurat dette så alvorlig ment da. Lastebilspråk var ikke dette, det burde du godt vite hva er. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Såpass, nå var ikke akkurat dette så alvorlig ment da. Lastebilspråk var ikke dette, det burde du godt vite hva er. Ja, du har nevnt hva du mener det er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.