Gjest pokker pokker pokker Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Vi glemte å føre opp fradrag for barnepass på selvangivelsen. Veldig irriterende å komme på nå. Er det noen som helst mulighet til å få ordnet dette? Kan vi skrive et brev til ligningskontoret og forklare saken og be om at det føres opp, eller er løpet helt kjørt? 0 Siter
tiliti Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Ja, men det beste er om dere tar det på klageomgangen i juni (?) etter hva jeg har hørt. Hvis dere har en god grunn kan dere jo prøve å få det med nå også, skader jo ikke å satse på begge deler. 0 Siter
Gjest pokker pokker pokker Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Ja, men det beste er om dere tar det på klageomgangen i juni (?) etter hva jeg har hørt. Hvis dere har en god grunn kan dere jo prøve å få det med nå også, skader jo ikke å satse på begge deler. Vi får ikke ligningen før i oktober på grunn av at den ene er selvstendig og den andre er lønnsmottager, så da er vel klagerunden da. Men så vi bør prøve å sende et brev nå også, og evt ett til da? 0 Siter
tiliti Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Vi får ikke ligningen før i oktober på grunn av at den ene er selvstendig og den andre er lønnsmottager, så da er vel klagerunden da. Men så vi bør prøve å sende et brev nå også, og evt ett til da? Jeg ville sendt brev nå, og dersom det ikke førte frem; ta det på klagerunden. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg ville sendt brev nå, og dersom det ikke førte frem; ta det på klagerunden. OK, takk for svar! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.