Gå til innhold

Faen er så jævla ensom

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hva faen skal jeg gjøre... skal jeg bare sitte å ha det jævelig resten av livet?

Eller går det over?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• sheba

4

• Tootsieroll1365380854

4

• Ade|ina

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Finnes det ingen ting du har interesse av? Ja, annet enn å sitte på dol å klage mener jeg ;)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Klart det går over!

Nå er snart sommeren her, og utepilsen er allerede kommet!! Andre uteaktiviteter kan selvsagt også tas i bruk, men ikke undervurder utepilsens kontaktskapende evner ;)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Finnes det ingen ting du har interesse av? Ja, annet enn å sitte på dol å klage mener jeg ;)

Vet ikke jeg...

Hadde ikke kommet i prat med noen jenter uansett hva slags hobby jeg hadde begynt med da...

Gjest Snoopy83
Skrevet

Klart det går over!

Nå er snart sommeren her, og utepilsen er allerede kommet!! Andre uteaktiviteter kan selvsagt også tas i bruk, men ikke undervurder utepilsens kontaktskapende evner ;)

Har ingen å drikke utepils med jeg da.

Gjest anbefales på det sterkeste
Skrevet

Bor du i Osloområdet? Da kan Fontenehuset være et fint sted å finne noen å være sammen med og aktiviteter. Det er kjempefint der, og mange hyggelige og tolerante mennesker.

Gjest anbefales på det sterkeste
Skrevet

Bor du i Osloområdet? Da kan Fontenehuset være et fint sted å finne noen å være sammen med og aktiviteter. Det er kjempefint der, og mange hyggelige og tolerante mennesker.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Nei, bor ikke i Oslo, desverre... men takk allikevel.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Har ingen å drikke utepils med jeg da.

Det er jo det som er poenget da, vet du.. Å komme i kontakt med andre utepilsere.

Hvis du ikke kommer i prat med andre jenter så kan du vel prøve deg på en typisk "gutteinteresse" og se om det går bedre?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det er jo det som er poenget da, vet du.. Å komme i kontakt med andre utepilsere.

Hvis du ikke kommer i prat med andre jenter så kan du vel prøve deg på en typisk "gutteinteresse" og se om det går bedre?

Ingen liker meg. Blir bare sittende alene.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ingen liker meg. Blir bare sittende alene.

Det høres jo trist ut...

Lykke til :)

Skrevet

Alt dette er opp til deg selv Snoopy, du må enten be om hjelp for problemene dine eller du velger å ta deg en tur ut og snakke med folk...

Hvorfor er du alltid så negativ mot deg selv, det ødelegger deg jo bare.

Synes du har mange flotte inlegg her på dol så jeg håper virkelig du kommer deg snart med hensyn til deg selv..

*klem* (den får du uansett hva du sier:-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Alt dette er opp til deg selv Snoopy, du må enten be om hjelp for problemene dine eller du velger å ta deg en tur ut og snakke med folk...

Hvorfor er du alltid så negativ mot deg selv, det ødelegger deg jo bare.

Synes du har mange flotte inlegg her på dol så jeg håper virkelig du kommer deg snart med hensyn til deg selv..

*klem* (den får du uansett hva du sier:-)

Ja... men hvordan går man ut? Man stikker på en pub da, og så setter man seg ved bardisken og bestiller øl eller noe?

Så bare sitter man der?

Skrevet

Ja... men hvordan går man ut? Man stikker på en pub da, og så setter man seg ved bardisken og bestiller øl eller noe?

Så bare sitter man der?

Det er jo mulig å snakke til folk da...

Ta litt initiativ, så skal du se at andre vil prate med deg, det er jeg sikker på at du klarer..

:-)

Skrevet

Vet ikke jeg...

Hadde ikke kommet i prat med noen jenter uansett hva slags hobby jeg hadde begynt med da...

Hvorfor ikke? Har du i det hele tatt prøvd?

Og som jeg spurte deg om: Har du noen interesser?

Det finnes andre ting enn å gå på byen på en pub.(som mange foreslår her). Der kan du selvsagt finne noen å prate rør med for DEN kvelden, men dagen etter er kanskje ikke stort bedre.

Kontaktannonser kan du jo skrive, eller lete selv og svare noen du syntes passer deg. Det finnes noen for alle.

Du kan også søke etter venner, det er nok mange som sitter som deg og bare sutrer.

Gir deg herved et spark bak :) - du har jo ingenting å tape hvis du allikevel er så ensom som du sier.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det er jo mulig å snakke til folk da...

Ta litt initiativ, så skal du se at andre vil prate med deg, det er jeg sikker på at du klarer..

:-)

Tror ikke jeg. Jeg VET jeg ikke klarer det.

Det er jo tross alt en grunn til at jeg har holdt meg hjemme hele tiden...

Skrevet

Ja men da må du få hjelp til og løse det som er problemet ditt.

Jeg synes det er trist at det virker som du ikke vil ha hjelp, ellers så har du kanskje mistet troen på det?

Men jeg vet hjelpen finnes der for deg, du må bare ta første skrittet selv, ingen andre enn deg kan ta den telefonen..

Skrevet

"Jeg VET jeg ikke klarer det"

Da er det vel bare å gi opp da, ikke sant?

Er det én tankemåte som er velegnet til å garantere at man ikke klarer noe, så er det å si til seg selv at man ikke klarer det. Da har man samtidig valgt at man ikke skal klare det, og da får man innfinne seg med det.

Hvis du imidlertid ønsker å gjøre noe annet enn å bare grave deg ned i selvmedlidenhet og demoraliserende og destruktive tanker, så kan du tenke følgende: Det er ikke sikkert jeg klarer det. Men hva så? Blir det noe annerledes da enn det er nå? Dessuten - kanskje jeg klarer det - det finnes en mulighet, om enn en liten en. Og hva da? Jo: Den potensielle gevinsten av å prøve noe eller ta en sjangse, er omvendt proporsjonal med risikoen du _tror_ du løper.

"................................"

Skrevet

"Jeg VET jeg ikke klarer det"

Da er det vel bare å gi opp da, ikke sant?

Er det én tankemåte som er velegnet til å garantere at man ikke klarer noe, så er det å si til seg selv at man ikke klarer det. Da har man samtidig valgt at man ikke skal klare det, og da får man innfinne seg med det.

Hvis du imidlertid ønsker å gjøre noe annet enn å bare grave deg ned i selvmedlidenhet og demoraliserende og destruktive tanker, så kan du tenke følgende: Det er ikke sikkert jeg klarer det. Men hva så? Blir det noe annerledes da enn det er nå? Dessuten - kanskje jeg klarer det - det finnes en mulighet, om enn en liten en. Og hva da? Jo: Den potensielle gevinsten av å prøve noe eller ta en sjangse, er omvendt proporsjonal med risikoen du _tror_ du løper.

"................................"

At jeg ikke tenkte på det! ;-)

Kloke ord Prozak:-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ja men da må du få hjelp til og løse det som er problemet ditt.

Jeg synes det er trist at det virker som du ikke vil ha hjelp, ellers så har du kanskje mistet troen på det?

Men jeg vet hjelpen finnes der for deg, du må bare ta første skrittet selv, ingen andre enn deg kan ta den telefonen..

Hjelper ikke med terapi.

Trening er eneste som hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...