Gå til innhold

Planer for sommeren?

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tootsieroll1365380854

26

• Line

15

• ShitDiddelyDo

11

• Mary Poppins

6

Eyes never lie
Skrevet

Foreløpig ikke! Jo da, har tenkt å være gravid i sommeren;)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle ta ferien på sykehuset :o)

Gjest odniabel
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle ta ferien på sykehuset :o)

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Fordi at det er den eneste tida på året jeg har barnefri og har mulighet til å legge meg inn i en lenger periode.

Dessuten har jeg noen problemer jeg gjerne vil finne en løsning på hvordan jeg skal håndtere og det er det eneste stedet hvor det er mulighet for å få hjelp.

Jeg var der i fjor sommer også og uansett er det rene ferien der framfor å være hjemme. Ferdig mat, stell og hyggelige mennesker. Og så har jeg all mulighet til å konsentrere meg om mine problemer og slipper all forstyrrelse fra utenverdenen.

Gjest blame
Skrevet

Nyte tiden sammen med den nye kjæresten min.. :-)

*glise lykkelig fra øre til øre*

Skrevet

Forhåpentligvis jobber jeg hele sommeren.

Gjest bebba
Skrevet

Ja mange. Jeg skal jobbe en del, jeg skal lese bøker. Jeg skal ligge på stranda, bade, sole meg, lese aviser og krim, drikke kaffe og nyte livet. Jeg skal sitte på verandaen om kvelden med vinglass og fundere over livet. Jeg skal se på blomstene rundt meg, og høre glade barnestemmer. Jeg skal sitte i armkroken til vennen min og diskutere livets mening med ham. Jeg skal ut og ta en pils med venner på deilige sommerkvelder. Jeg skal besøke en venninne i Sverige og ta en tur sammen med henne til København, muligens til Tyskland også. Jeg skal gå på museum og kafeer. Jeg skal gå lange turer.

Sukk.........sommeren er så altfor kort.

Skrevet

Jobbe til livets opphold tenkte jeg!

Gjest midia
Skrevet

Ja massevis!

Gleder meg til grilling,utefester,bading i sjøen og i kjempebassenget vårt,ligge på solsenga å slumre,utepils,har også bestilt bærbar pc så da blir det doling utendørs,oslo og kiel turen vår gleder jeg meg også til og jeg har 8 uker ferie.:)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ja massevis!

Gleder meg til grilling,utefester,bading i sjøen og i kjempebassenget vårt,ligge på solsenga å slumre,utepils,har også bestilt bærbar pc så da blir det doling utendørs,oslo og kiel turen vår gleder jeg meg også til og jeg har 8 uker ferie.:)

Høres herlig ut!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jobbe til livets opphold tenkte jeg!

hehe, føler med deg!

Ingen ferie i det hele tatt?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ja mange. Jeg skal jobbe en del, jeg skal lese bøker. Jeg skal ligge på stranda, bade, sole meg, lese aviser og krim, drikke kaffe og nyte livet. Jeg skal sitte på verandaen om kvelden med vinglass og fundere over livet. Jeg skal se på blomstene rundt meg, og høre glade barnestemmer. Jeg skal sitte i armkroken til vennen min og diskutere livets mening med ham. Jeg skal ut og ta en pils med venner på deilige sommerkvelder. Jeg skal besøke en venninne i Sverige og ta en tur sammen med henne til København, muligens til Tyskland også. Jeg skal gå på museum og kafeer. Jeg skal gå lange turer.

Sukk.........sommeren er så altfor kort.

Joda, sommeren er kort, men et par av disse tingene kan man jo kombineres med andre på lista for effektiv tidsbesparelse.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Nyte tiden sammen med den nye kjæresten min.. :-)

*glise lykkelig fra øre til øre*

hehe, kos dere masse!!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Fordi at det er den eneste tida på året jeg har barnefri og har mulighet til å legge meg inn i en lenger periode.

Dessuten har jeg noen problemer jeg gjerne vil finne en løsning på hvordan jeg skal håndtere og det er det eneste stedet hvor det er mulighet for å få hjelp.

Jeg var der i fjor sommer også og uansett er det rene ferien der framfor å være hjemme. Ferdig mat, stell og hyggelige mennesker. Og så har jeg all mulighet til å konsentrere meg om mine problemer og slipper all forstyrrelse fra utenverdenen.

Da håper jeg ferien gjør underverker for deg!

Lykke til :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Foreløpig ikke! Jo da, har tenkt å være gravid i sommeren;)

Så kjekt! Lykke til!

mil1365380270
Skrevet

Jobbe, men bruke ettermiddagene og helgene til avslapping, båttur, grilling og sikkert litt festligheter :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vurderer å kaste meg på en billigtur til syden sent i august. Ellers har jeg ingen planer utover de vanlige utepilsene.

Skrevet

hehe, føler med deg!

Ingen ferie i det hele tatt?

Det ser ikke sånn ut, har ikke en krone til overs, og har ikke hatt det på flere år, så ferie må jeg stå over nok et år:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...