Gå til innhold

Planer for sommeren?

Anbefalte innlegg

Hønemoren
Skrevet

Flytter ned til "Costa Del Østfold" til St.Hans og har base der i hele sommer. Skal ei uke til Danmark og Tyskland, noen dager til venner i Vestfold og avslutter med ei uke til fjells i august.

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tootsieroll1365380854

26

• Line

15

• ShitDiddelyDo

11

• Mary Poppins

6

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Vurderer å kaste meg på en billigtur til syden sent i august. Ellers har jeg ingen planer utover de vanlige utepilsene.

tihi, trodde det sto at du hadde tenkt å hive deg på en biltur til syden :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Flytter ned til "Costa Del Østfold" til St.Hans og har base der i hele sommer. Skal ei uke til Danmark og Tyskland, noen dager til venner i Vestfold og avslutter med ei uke til fjells i august.

Knall med slik "litt-av-hvert-ferie" :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

tihi, trodde det sto at du hadde tenkt å hive deg på en biltur til syden :)

Jeg er ikke så glad i å fly, så det hadde vært en mulighet det også.

På den annen side gjør noen cognac og noen øl underverker hva min flyskrekk angår. :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg er ikke så glad i å fly, så det hadde vært en mulighet det også.

På den annen side gjør noen cognac og noen øl underverker hva min flyskrekk angår. :)

Huffda, stakkar...

Skulle gjerne vært der og holdt deg i handa, jeg ;) Hvis Cognacen mot formodning ikke skulle funke, så klart...

Skrevet

Ingen store ferieplaner, det er første sommeren med barn, og vi holder på å starte vår egen bedrift, så pengene får nok av bein å gå på likevel.

Blir nok å ha base her hjemme med små turer på hytta og til besteforeldre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huffda, stakkar...

Skulle gjerne vært der og holdt deg i handa, jeg ;) Hvis Cognacen mot formodning ikke skulle funke, så klart...

Hvis du er ung og lekker eller mature og sexy, lover jeg i så fall å si fra hvilket fly jeg drar med.

Jeg innser at jeg trenger å få meg et ligg. Jeg er nesten like desperat som jeg høres ut. Nummeret før stadiet til Lillemus. :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hvis du er ung og lekker eller mature og sexy, lover jeg i så fall å si fra hvilket fly jeg drar med.

Jeg innser at jeg trenger å få meg et ligg. Jeg er nesten like desperat som jeg høres ut. Nummeret før stadiet til Lillemus. :)

Kanskje du skulle ta med deg Lillemus til syden, da? Hadde ikke det vært noe, Lillemus?

Og så lurer jeg på en ting: Hvis man er sexy, er man ikke da per definisjon lekker? Hva ligger i begrepet lekker?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje du skulle ta med deg Lillemus til syden, da? Hadde ikke det vært noe, Lillemus?

Og så lurer jeg på en ting: Hvis man er sexy, er man ikke da per definisjon lekker? Hva ligger i begrepet lekker?

Sexy. Lekker. nydelig. Det går alt ut på det samme. I hvert fall når jeg skriver her.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Sexy. Lekker. nydelig. Det går alt ut på det samme. I hvert fall når jeg skriver her.

ok, takk skal du ha.

laguna1365380434
Skrevet

Jepp! I Juni/Juli skal får jeg besøk fra USA, og vi skal reise rundt i Oslo og omegn og lage konsert! Kjekt!

Vi skal også, fiske, bade, grille og ha det gøy, så klart!:-)

Jeg booker tur nå, og jeg har dessuten kjøpt romslig piknikk-kurv, grill, sluker og ny bikini..

Etter endt opphold her, kan det hende jeg blir med tillbake til USA, om pengene rekker..!

Jeg gleder meg til sommeren! Sommer er kos!

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

ok, takk skal du ha.

Jeg skrev egentlig feil nå. Det er stor forskjell på Sexy og nydelig. Når jeg skriver sexy mener jeg nok at jentene har noe dyrisk over seg. Sissel Kyrkjebø er nydelig. Angelina Jolie er sexy.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg skrev egentlig feil nå. Det er stor forskjell på Sexy og nydelig. Når jeg skriver sexy mener jeg nok at jentene har noe dyrisk over seg. Sissel Kyrkjebø er nydelig. Angelina Jolie er sexy.

Ja, det var vel kanksje noe slikt jeg tenkte. Og Angelina ER virkelig sexy!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jepp! I Juni/Juli skal får jeg besøk fra USA, og vi skal reise rundt i Oslo og omegn og lage konsert! Kjekt!

Vi skal også, fiske, bade, grille og ha det gøy, så klart!:-)

Jeg booker tur nå, og jeg har dessuten kjøpt romslig piknikk-kurv, grill, sluker og ny bikini..

Etter endt opphold her, kan det hende jeg blir med tillbake til USA, om pengene rekker..!

Jeg gleder meg til sommeren! Sommer er kos!

:-)

Det høres jo kjempegøy ut! Jeg får kanskje slike på besøk neste sommer.

Hvor fra?

Skrevet

Bra, gutt! Det går an å være sexy uten å være pen, og pen uten å være sexy.

Sissel Kyrkjebø er vel omtrent så sexy som et middels kjøleskap. Hun er altfor skikkelig. Mangler det dyriske.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det var vel kanksje noe slikt jeg tenkte. Og Angelina ER virkelig sexy!

Ja, Angelina er en babe. Ikke vannvittig pen, men dyrisk på en sånn måte at man får lyst til å kaste seg over tv-en og gi det en salig omgang som tv-reperatøren sent vil glemme

Jeg er litt redd for tv-reperatører. Forbinder dem ofte med Pompel og Pilt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sissel Kyrkjebø er vel omtrent så sexy som et middels kjøleskap. Hun er altfor skikkelig. Mangler det dyriske.

Uenig. Bak den pene fasaden ser jeg dyriske trekk hos Sissel.

Jeg er helt sikker på at hun er et rivjern i senga.

I hvert fall liker jeg å innbilde meg det.

Men hun er sexy på en skjult måte. For hun framstår utrolig prektig. Hos Angelina oser det derimot sex. Hele døgnet. Tror jeg. Har ikke sjekket henne ut om natta - ennå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Innbille.

Skrevet

Uenig. Bak den pene fasaden ser jeg dyriske trekk hos Sissel.

Jeg er helt sikker på at hun er et rivjern i senga.

I hvert fall liker jeg å innbilde meg det.

Men hun er sexy på en skjult måte. For hun framstår utrolig prektig. Hos Angelina oser det derimot sex. Hele døgnet. Tror jeg. Har ikke sjekket henne ut om natta - ennå.

Hvordan Sissel er i senga, kan jeg vanskelig uttale meg om. Men måten hun stikker tunga ut mellom tennene på, er i alle fall ikke sexy.

Og jeg fastholder at hun er altfor mye KFUK-speideraktig til å være sexy.

Nå får jeg vel noen med fortid i den bevegelsen på nakken, men det får heller stå sin prøve.

Men hun kler sitt noe røffere utseende, i forhold til bunad-looken fra de første årene i rampelyset. Det skal hun ha.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ja, Angelina er en babe. Ikke vannvittig pen, men dyrisk på en sånn måte at man får lyst til å kaste seg over tv-en og gi det en salig omgang som tv-reperatøren sent vil glemme

Jeg er litt redd for tv-reperatører. Forbinder dem ofte med Pompel og Pilt.

Jeg er dessverre akkurat så ung at jeg husker navnene Pompel og Pilt, men ikke konkrete ting fra serien. Vet de var voldsomme på å reparere.

Om det nå er slik at du har mer enn normal kontakt med diverse tv-reperatører, tror jeg kanksje det er på tide med litt mer live action på deg, ja *klapperpåhodet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...