Gå til innhold

Planer for sommeren?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan Sissel er i senga, kan jeg vanskelig uttale meg om. Men måten hun stikker tunga ut mellom tennene på, er i alle fall ikke sexy.

Og jeg fastholder at hun er altfor mye KFUK-speideraktig til å være sexy.

Nå får jeg vel noen med fortid i den bevegelsen på nakken, men det får heller stå sin prøve.

Men hun kler sitt noe røffere utseende, i forhold til bunad-looken fra de første årene i rampelyset. Det skal hun ha.

Første året var hun grusom. Men hun er en av de som bare blir bedre og bedre med åra. Sikkert det jeg tenner så voldsomt på.

De fleste andre blir jo bare verre og verre etter fylte 30.

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tootsieroll1365380854

26

• Line

15

• ShitDiddelyDo

11

• Mary Poppins

6

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg er dessverre akkurat så ung at jeg husker navnene Pompel og Pilt, men ikke konkrete ting fra serien. Vet de var voldsomme på å reparere.

Om det nå er slik at du har mer enn normal kontakt med diverse tv-reperatører, tror jeg kanksje det er på tide med litt mer live action på deg, ja *klapperpåhodet*

Reparatører, er det kanskje?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Reparatører, er det kanskje?

Ja, det er sånn det skrives. Mulig jeg skrev repe... Det skal i hvert fall være repa...

Skrevet

Første året var hun grusom. Men hun er en av de som bare blir bedre og bedre med åra. Sikkert det jeg tenner så voldsomt på.

De fleste andre blir jo bare verre og verre etter fylte 30.

Du tenner altså på Sissel?

Men er det ikke ofte slik at mange kvinner blir mer sexy med årene, innenfor rimelighetens grenser?

Jeg ser liksom ikke for meg så mange sexy 18-åringer, men kunne lekse opp en rekke 30-åringer.

Og jeg synes ikke Britney Spears er sexy, bare så det er sagt.

laguna1365380434
Skrevet

Det høres jo kjempegøy ut! Jeg får kanskje slike på besøk neste sommer.

Hvor fra?

Du får musikere neste sommer? Gøy da..

Og spør du meg så spør jeg deg, hvor fra?;)

(?!)

Om du derimot spurte hvor mitt besøk kommer fra, er svaret Boston..

*litt forvirret*

:-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ja, det er sånn det skrives. Mulig jeg skrev repe... Det skal i hvert fall være repa...

det var jeg som skrev repe... Det var en liten "note to self" :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

(?!)

*litt forvirret*

Ikke musikere, men amerikanere ;) Mine er "bare" venner

Og ja, jeg lurte på hvor de kom fra.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

(?!)

*litt forvirret*

Fra Arizona

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du tenner altså på Sissel?

Men er det ikke ofte slik at mange kvinner blir mer sexy med årene, innenfor rimelighetens grenser?

Jeg ser liksom ikke for meg så mange sexy 18-åringer, men kunne lekse opp en rekke 30-åringer.

Og jeg synes ikke Britney Spears er sexy, bare så det er sagt.

Britney er ekkel.

Men jeg er så ung selv at for meg er jenter på 35 fortsatt litt eldre. Kanskje derfor spennende. Hvis de er så gamle og holder seg bra, vel og merke.

Når jeg blir 40 synes jeg helt sikkert de på 30 er barnerumper. For akkurat nå synes jeg i hvert fall det om jenter på rundt 20. Selv om jeg egentlig tror det stopper der. 30-åringer kommer jeg helt sikkert til å sikle på helt til jeg blir veldig gammel eller død.

laguna1365380434
Skrevet

Ikke musikere, men amerikanere ;) Mine er "bare" venner

Og ja, jeg lurte på hvor de kom fra.

Det blir sikkert hyggelig! Jeg får besøk av broren min, og noen av vennene mine, jeg gleder meg masse! De kommer fra litt utenfor Boston.

Hvor kommer dine amerikanere fra da?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det blir sikkert hyggelig! Jeg får besøk av broren min, og noen av vennene mine, jeg gleder meg masse! De kommer fra litt utenfor Boston.

Hvor kommer dine amerikanere fra da?

Phoenix, AZ

Skrevet

Britney er ekkel.

Men jeg er så ung selv at for meg er jenter på 35 fortsatt litt eldre. Kanskje derfor spennende. Hvis de er så gamle og holder seg bra, vel og merke.

Når jeg blir 40 synes jeg helt sikkert de på 30 er barnerumper. For akkurat nå synes jeg i hvert fall det om jenter på rundt 20. Selv om jeg egentlig tror det stopper der. 30-åringer kommer jeg helt sikkert til å sikle på helt til jeg blir veldig gammel eller død.

Du vil nok utvide radiusen oppover med årene, men jeg tror neppe du vil se på 30-åringer som barnerumper.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg og kjæresten skal til Monacco, og St.Tropez i begynnelsen av juli.

Også skal jeg og en vennine mest sannsynlig på hoppe-på-tur et eller annet sted i syden i august, muligens Barcelona eller Hellas.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Også skal jeg og en vennine mest sannsynlig på hoppe-på-tur et eller annet sted i syden i august, muligens Barcelona eller Hellas.

Fy flate, så herlig! Jeg skal til Hemsedal, jeg... Med bikkje, og uten mann og barn. Det blir nok knallgøy, men jeg hadde gjerne reist til St. Tropes med mannen, ja ;)

Skrevet

Ja! :-)

Vi skal til Visby på Gotland!

I tillegg skal vi kose oss i hagen, jeg håper vi får kjøpt en hammock :-). Lune kvelder på terrassen, bli litt brun, lese "Sommerlys" boka og bli inspirert :-), grille. Blir det regn og surt og kaldt skal vi fyre i ovnen, ha på myke gensere av fleece, spille backgammon, passe på urtene i vinduskarmen, og lese "brain-candy" for alle penga!

Mary Poppins
Skrevet

Fy flate, så herlig! Jeg skal til Hemsedal, jeg... Med bikkje, og uten mann og barn. Det blir nok knallgøy, men jeg hadde gjerne reist til St. Tropes med mannen, ja ;)

Jeg har en kjæreste som reiser eksremt mye pga jobben, noe som innebærer at vi ikke får sett hverandre så mye som vi skulle ønsket. Derfor gjør vi alltid litt ekstra ut av ferier :)

Gjest @riele
Skrevet

Har vært i Monaco 1 gang, du er kjempeheldig som skal dit, er nydelig der :)

Skrevet

Agia Napa i tre deilige uker.

Når eg kommer hjem tenkte eg å hoppe i fallskjerm.

Digg med sommer snart :-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Quartfestivalen og to uker i Tyrkia:)

Skrevet

Da håper jeg ferien gjør underverker for deg!

Lykke til :)

Takk :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...