Gå til innhold

Planer for sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp! Jeg skal på biltur til familien min ,som bor i Østerdalen! Så skal jeg videre til Trondhjem og derfra over til Sverige, og tilslutt hjem igjen!!!

Gleder meg som en unge. Liker godt bilferier, jeg!

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tootsieroll1365380854

26

• Line

15

• ShitDiddelyDo

11

• Mary Poppins

6

Gjest bebba
Skrevet

Joda, sommeren er kort, men et par av disse tingene kan man jo kombineres med andre på lista for effektiv tidsbesparelse.

Mener du at jeg kan lese bøker i Københaven? Eller..........? Jeg får ikke helt med meg hva du mener.

Hønemoren
Skrevet

Knall med slik "litt-av-hvert-ferie" :)

Nettopp,sånn har jeg hatt det i mange år og trives med det. Mesteparten planlagt (ut fra Costa Del Østfold), men tar noe på sparket.

På gode dager med sol er stranda populær, på dårlige dager er det nok av kjøpesentrer og steder å reise til.

Raske turer og joggeturer blir det daglig. Trengs jo i så lang ferie med mye god mat og drikke...:-) En kald pils eller to på terrassen med utsikt til båt og bryggeliv er heller ikke å forakte da.

Skrevet

Ja! :-)

Vi skal til Visby på Gotland!

I tillegg skal vi kose oss i hagen, jeg håper vi får kjøpt en hammock :-). Lune kvelder på terrassen, bli litt brun, lese "Sommerlys" boka og bli inspirert :-), grille. Blir det regn og surt og kaldt skal vi fyre i ovnen, ha på myke gensere av fleece, spille backgammon, passe på urtene i vinduskarmen, og lese "brain-candy" for alle penga!

:-)

Sommerlysboka?

Hva er det?

Skrevet

Jeg skal til Danmark i to uker i juni, sammen med mann og barn.

Ellers blir det slaraffenliv på terrassen, forhåpentligvis med mye soling. I tillegg småturer og mange strandturer med soling og bading. :)

Nyte livet, ta det med ro, drikke vin på terrassen utover kvelden, sånne ting. .)

Ellers skal jeg jobbe hele sommeren utenom de to ukene i juli, da.

Skrevet

Ja.. håper først og fremst på sommerjobb, har søkt i trygghetspatruljen på natt. Venter svar ganske snart... men deretter venter en 17 dager lang ferie "på loffen" i Portugal og Sør-Spania.

Gleder meg! :o)

Skrevet

Jepp! Jeg skal på biltur til familien min ,som bor i Østerdalen! Så skal jeg videre til Trondhjem og derfra over til Sverige, og tilslutt hjem igjen!!!

Gleder meg som en unge. Liker godt bilferier, jeg!

Hehe.... til TrondHJEM faktisk ;) Sier folk det enda?

Du må kose deg i byen min da! ;)

Skrevet

Jeg og kjæresten skal til Monacco, og St.Tropez i begynnelsen av juli.

Også skal jeg og en vennine mest sannsynlig på hoppe-på-tur et eller annet sted i syden i august, muligens Barcelona eller Hellas.

Om dere skal til Barcelona i august, pass på å bestill rom allerede nå. Det blir veldig fullt!

Anbefaler hotell Lloret på toppen av La Rambla, veldig sentralt, og ganske så rimelig. Vi var nettopp der, ei venninne og jeg, og syntes rommene var greie nok. Aircondition, god dusj, gode senger og rent og fint.

Passer utmerket for en langweekend!

Skrevet

Hehe.... til TrondHJEM faktisk ;) Sier folk det enda?

Du må kose deg i byen min da! ;)

Sier ikke de fine Trondheimsfruene "Trondhjem" da? ;)

Skrevet

Sier ikke de fine Trondheimsfruene "Trondhjem" da? ;)

Jo, men de er så fine at de ble opplært til at det var stygt å snakke trøndersk. Spør du den eldre garde, får du til svar at "Jei kommer fra Trondhjem, men jei snakker ikke trøndersk jei!" med skikkelig trøndersk tonefall.

*Stønn*

Skrevet

Jo, men de er så fine at de ble opplært til at det var stygt å snakke trøndersk. Spør du den eldre garde, får du til svar at "Jei kommer fra Trondhjem, men jei snakker ikke trøndersk jei!" med skikkelig trøndersk tonefall.

*Stønn*

Hihi... Det er jo litt søtt også da. A la "Det er Flettfrid Andresen fra Øvre Singsaker, jei vil gjerne være anonym, jeiii!"

Skrevet

Hihi... Det er jo litt søtt også da. A la "Det er Flettfrid Andresen fra Øvre Singsaker, jei vil gjerne være anonym, jeiii!"

Hehe... jeg kjørte faktisk forbi "Mr. Flettfrid" uten forkledning for noen dager siden. Han var meeeget konsentrert på en gammel sykkel midt i byen ;)

Trivelig fyr, btw.

Skrevet

Hehe... jeg kjørte faktisk forbi "Mr. Flettfrid" uten forkledning for noen dager siden. Han var meeeget konsentrert på en gammel sykkel midt i byen ;)

Trivelig fyr, btw.

Jeg kjenner ikke mr. Esp jeg, men han ser jo hyggelig ut, han. :)

(Nysgjerrig jeg nå... Hvorfor var han så konsentrert på sykkelen, tro???) :)

Skrevet

Jeg kjenner ikke mr. Esp jeg, men han ser jo hyggelig ut, han. :)

(Nysgjerrig jeg nå... Hvorfor var han så konsentrert på sykkelen, tro???) :)

Heheh... kanskje fordi han kom fra teateret rett rundt hjørnet, ned en bakke med biler på alle sider? ;) Jeg kjenner ham ikke jeg heller, men har snakket med ham en gang.

Og har sittet i samme boblebasseng som ham på Royal Garden! Hihi.... ;)

Skrevet

Heheh... kanskje fordi han kom fra teateret rett rundt hjørnet, ned en bakke med biler på alle sider? ;) Jeg kjenner ham ikke jeg heller, men har snakket med ham en gang.

Nåå yes... :) Trodde bare han var veldig opptatt av sykler, jeg. ;)

Jeg har aldri sittet i boblebad på Royal Garden sammen med noen kjendiser, jeg! Kjedelig ass! Kanskje jeg treffer noen til helga som inviterer meg med på badings? ;)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Mener du at jeg kan lese bøker i Københaven? Eller..........? Jeg får ikke helt med meg hva du mener.

Man kan for eksempel sitte i armkroken til kjæresten på terrassen og høre på fuglene mens man nyter et glass vin og filosoferer ;o)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Vi var hjemme hos ham på Byåsen og intervjuet ham i forbindelse med noe på ungdomsskolen (tror jeg..). Da hadde han rosa (eller var det rød?) skinnsofa. Det er mange år siden, men den gjorde virkelig inntrykk ;)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ja.. håper først og fremst på sommerjobb, har søkt i trygghetspatruljen på natt. Venter svar ganske snart... men deretter venter en 17 dager lang ferie "på loffen" i Portugal og Sør-Spania.

Gleder meg! :o)

Åååå, det kunne jeg tenkt meg også! Loffetur i Spania og Portugal... *drømmesegbort*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Man kan for eksempel sitte i armkroken til kjæresten på terrassen og høre på fuglene mens man nyter et glass vin og filosoferer ;o)

Da gjør man jo flere ting på en gang...

Mary Poppins
Skrevet

Har vært i Monaco 1 gang, du er kjempeheldig som skal dit, er nydelig der :)

Jepp var der for to år siden og likte det veldig godt, gleder meg til jeg skal tilbake igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...