Gjest lissemor Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 ...til hva sønnen min kan ha på rosarussekortet sitt! Er helt tom for ideer i dag... 0 Siter
amber sun Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Dumme meg spør bare: hva er rosaruss? Rosaruss er det noen barnehager har for de som skal begynne på skolen til høsten. Hilsen mamma til nok ei rosaruss, 0 Siter
amber sun Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Dette har datteren min på sitt rosarussekort: To appelsiner gikk en tur, plutselig falt den ene i vannet. Da sa den andre: "Hold ut, jeg holder på å skrelle en båt til deg!" 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 "Rosaruss e best, ingen protest, den som står i mot, er ei gulerot..." 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Rosarussekort? *himler med øynene* Visste ikke at det var kommet så langt nå. Min sønn var rosaruss, men det var bare med lue. I år går han i tiende, og de har valgt å ikke være orangeruss, har de også kort? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Rosaruss er det noen barnehager har for de som skal begynne på skolen til høsten. Hilsen mamma til nok ei rosaruss, Hvem er det som finner på noe så dumt som å kalle avgangssneipene i barnehagen for rosaruss? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hvem er det som finner på noe så dumt som å kalle avgangssneipene i barnehagen for rosaruss? Vel, dumt eller ikke. Snuppa er ihvertfall svært så gira på dette her. "Knuter" tar de også, og rangler på overnatting i barnehagen. Så det var visst stas. Selv om det kan virke litt rart 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Vel, dumt eller ikke. Snuppa er ihvertfall svært så gira på dette her. "Knuter" tar de også, og rangler på overnatting i barnehagen. Så det var visst stas. Selv om det kan virke litt rart Herregud sier jeg bare. Glad vi ikke har sånt tull her. Det finnes to russ; blåruss og rødruss ), men egentlig er vel de også avleggs siden alle tar videregående nå. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Herregud sier jeg bare. Glad vi ikke har sånt tull her. Det finnes to russ; blåruss og rødruss ), men egentlig er vel de også avleggs siden alle tar videregående nå. Vi har GRØNNRUSS også! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Vi har GRØNNRUSS også! Er det sånne venstre orienterte russ som fortsatt ikke har fått med seg at vi har høyrekjøring i Norge? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er det sånne venstre orienterte russ som fortsatt ikke har fått med seg at vi har høyrekjøring i Norge? ;-) Vet ikke hva det er - men dattern min sier hun blir en sånn om hun går frisørlinja - og det håpr jo jeg at hun skal.......*river seg i grå fjoner* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.