Gå til innhold

Trenger tips fort...

Anbefalte innlegg

Gjest lissemor
Skrevet

...til hva sønnen min kan ha på rosarussekortet sitt!

Er helt tom for ideer i dag...

Skrevet

Dumme meg spør bare: hva er rosaruss?

Rosaruss er det noen barnehager har for de som skal begynne på skolen til høsten.

Hilsen mamma til nok ei rosaruss,

Skrevet

Dette har datteren min på sitt rosarussekort:

To appelsiner gikk en tur, plutselig falt den ene i vannet. Da sa den andre: "Hold ut, jeg holder på å skrelle en båt til deg!"

Gjest Astral
Skrevet

"Rosaruss e best, ingen protest, den som står i mot, er ei gulerot..."

skorpionfisken
Skrevet

Rosarussekort?

*himler med øynene*

Visste ikke at det var kommet så langt nå.

Min sønn var rosaruss, men det var bare med lue. I år går han i tiende, og de har valgt å ikke være orangeruss, har de også kort?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Rosaruss er det noen barnehager har for de som skal begynne på skolen til høsten.

Hilsen mamma til nok ei rosaruss,

Hvem er det som finner på noe så dumt som å kalle avgangssneipene i barnehagen for rosaruss?

Skrevet

Hvem er det som finner på noe så dumt som å kalle avgangssneipene i barnehagen for rosaruss?

Vel, dumt eller ikke.

Snuppa er ihvertfall svært så gira på dette her. "Knuter" tar de også, og rangler på overnatting i barnehagen.

Så det var visst stas.

Selv om det kan virke litt rart ;)

fei1365380229
Skrevet

Vel, dumt eller ikke.

Snuppa er ihvertfall svært så gira på dette her. "Knuter" tar de også, og rangler på overnatting i barnehagen.

Så det var visst stas.

Selv om det kan virke litt rart ;)

Herregud sier jeg bare. Glad vi ikke har sånt tull her. Det finnes to russ; blåruss og rødruss :o), men egentlig er vel de også avleggs siden alle tar videregående nå.

Skrevet

Herregud sier jeg bare. Glad vi ikke har sånt tull her. Det finnes to russ; blåruss og rødruss :o), men egentlig er vel de også avleggs siden alle tar videregående nå.

Vi har GRØNNRUSS også!

fei1365380229
Skrevet

Vi har GRØNNRUSS også!

Er det sånne venstre orienterte russ som fortsatt ikke har fått med seg at vi har høyrekjøring i Norge? ;-)

Skrevet

Er det sånne venstre orienterte russ som fortsatt ikke har fått med seg at vi har høyrekjøring i Norge? ;-)

Vet ikke hva det er - men dattern min sier hun blir en sånn om hun går frisørlinja - og det håpr jo jeg at hun skal.......*river seg i grå fjoner*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...