Gå til innhold

Så dere Farrah Fawcett hos...

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

9

• mil1365380270

9

• Mrs. Wallace

4

• Juneau

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er ikke bare på utsiden dama er ødelagt - hun er jo spik, spenna tullete!

*grøsser vantro*

mil1365380270
Skrevet

Det er ikke bare på utsiden dama er ødelagt - hun er jo spik, spenna tullete!

*grøsser vantro*

Ja, hun må ha vært dopa?

Skrevet

Har ikke sett henne på mange, mange år. Var det ikke på slutten av 70-tallet hun var mest populær? Hun var jo ganske pen den gangen. Vet ikke hvordan hun ser ut i dag. Fikk ikke frem noen bilder fra linken din.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, hun må ha vært dopa?

Kanskje Botox rett i hjernen for å bli ung til sinns?

Hun virket jo som en fjortis - av den kjipe typen.

;-)

mil1365380270
Skrevet

Har ikke sett henne på mange, mange år. Var det ikke på slutten av 70-tallet hun var mest populær? Hun var jo ganske pen den gangen. Vet ikke hvordan hun ser ut i dag. Fikk ikke frem noen bilder fra linken din.

På venstre side klikker du på intervjuet med Farrah fra 25/4.

Mrs. Wallace
Skrevet

Typisk ansiktsløftningsfjes, med alt som følger med. Flott på avstand og med soft-lens, men på nært hold blir det bare grotesk.

Hun klarte feks ikke å smile skikkelig, det så skikkelig rart ut når hun prøvde å le.

Skrevet

På venstre side klikker du på intervjuet med Farrah fra 25/4.

Finner en link der hvor det er Farrah og Dave, men får ikke opp noe bilde.

Skrevet

Typisk ansiktsløftningsfjes, med alt som følger med. Flott på avstand og med soft-lens, men på nært hold blir det bare grotesk.

Hun klarte feks ikke å smile skikkelig, det så skikkelig rart ut når hun prøvde å le.

Så hun har utført masse plastiske operasjoner?

Da er det ikke noe annet å gjøre enn å ta dama bakfra.

Mrs. Wallace
Skrevet

Så hun har utført masse plastiske operasjoner?

Da er det ikke noe annet å gjøre enn å ta dama bakfra.

Sikkert en god ide, såfremt hun holder kjeft.

mil1365380270
Skrevet

Åh, startet en video da jeg gjorde det.

Skrevet

Sikkert en god ide, såfremt hun holder kjeft.

Hehe,...er hun ikke helt god i hue heller? Har lite peil på hu dama der.

Skrevet

Åh, startet en video da jeg gjorde det.

Ble ingen video på meg gitt...

Gjest Får ikke sett :(
Skrevet

Starter ingen video her hos meg, koffer ik de a? :(

mil1365380270
Skrevet

Ble ingen video på meg gitt...

Hmmm... Hun ser ut som et monster. Øynene er ikke like store, og hun kan ikke bevege alle musklene i ansiktet. Tynn som en stilk, med slintrer som henger på innsiden av overarmene. I tillegg virket hun helt fjern, klarte ikke å komme med en eneste fornuftig setning.

Sikker på at hun hadde vært skikkelig søt nå også, om hun bare hadde latt kroppen sin være i fred.

Skrevet

Jeg får heller ikke opp noe bilde.... noen datakyndige her som har en ide om hva vi mangler?

mil1365380270
Skrevet

Starter ingen video her hos meg, koffer ik de a? :(

Aner ikke, kanskje noe med sikkerhetsinnstillingene deres eller java??? Kan ikke sånne ting jeg ;-)

Skrevet

Jeg får heller ikke opp noe bilde.... noen datakyndige her som har en ide om hva vi mangler?

Fant det ut... man må ha Real Player installert.

Gjest Får ikke sett :(
Skrevet

Aner ikke, kanskje noe med sikkerhetsinnstillingene deres eller java??? Kan ikke sånne ting jeg ;-)

Usj da. Kommer ikke opp noen melding heller så da vet ikke jeg heller hva som mangler.

Skrevet

Hmmm... Hun ser ut som et monster. Øynene er ikke like store, og hun kan ikke bevege alle musklene i ansiktet. Tynn som en stilk, med slintrer som henger på innsiden av overarmene. I tillegg virket hun helt fjern, klarte ikke å komme med en eneste fornuftig setning.

Sikker på at hun hadde vært skikkelig søt nå også, om hun bare hadde latt kroppen sin være i fred.

Synd jeg ikke får opp videon da. Enig med deg, hun hadde sikkert vært ei vakker kvinne i dag hvis hun ikke hadde "pyntet" på litt. Hun var jo ei vakker jente en gang og sikkert blitt det som gammel også, hvis hun hadde passet på kroppen sin på en vanlig måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...