Gå til innhold

Så dere Farrah Fawcett hos...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får heller ikke opp noe bilde.... noen datakyndige her som har en ide om hva vi mangler?

Har ingen anelse om hva vi mangler, jeg får bare opp en sort bilde.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

9

• mil1365380270

9

• Mrs. Wallace

4

• Juneau

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Kanskje Botox rett i hjernen for å bli ung til sinns?

Hun virket jo som en fjortis - av den kjipe typen.

;-)

What an airhead!!

Nå har vel Hollywood en et forholdsvis høyt antall kvinner (og menn...) som vandrer rundt med Frankenstein-fjes. Man skulle kanksje tro at de så seg rundt før de bestilte time hos slakteren?

Skrevet

Hmmm... Hun ser ut som et monster. Øynene er ikke like store, og hun kan ikke bevege alle musklene i ansiktet. Tynn som en stilk, med slintrer som henger på innsiden av overarmene. I tillegg virket hun helt fjern, klarte ikke å komme med en eneste fornuftig setning.

Sikker på at hun hadde vært skikkelig søt nå også, om hun bare hadde latt kroppen sin være i fred.

Har ihvertfall ett eller annet på undersiden av overarmene - som til tider beveger seg utenfor min kontroll ;)

Skrevet

Fant det ut... man må ha Real Player installert.

Nå har jeg sett videoen, og tja... på avstand ser hun jo egentlig flott ut - hun er vel tross alt nærmere 60 - er hun ikke det da??

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Har ihvertfall ett eller annet på undersiden av overarmene - som til tider beveger seg utenfor min kontroll ;)

Du også?!

mil1365380270
Skrevet

Hi-hi! Det får vi vel alle med tiden. Men det så ikke bra ut på henne. Hun var tydeligvis veltrent. Og hadde hun latt være å trene så mye, hadde kanskje litt av muskelmassen blitt fett i stedet. Langt kledeligere etter min mening :-)

Skrevet

Hi-hi! Det får vi vel alle med tiden. Men det så ikke bra ut på henne. Hun var tydeligvis veltrent. Og hadde hun latt være å trene så mye, hadde kanskje litt av muskelmassen blitt fett i stedet. Langt kledeligere etter min mening :-)

DET er sant!! Jeg har masse kledelig underhudsfett, hehe.

Men det hender at jeg drister meg til en aldri så liten treningsøkt også.

Skrevet

DET er sant!! Jeg har masse kledelig underhudsfett, hehe.

Men det hender at jeg drister meg til en aldri så liten treningsøkt også.

Tenker du på sånn grevinneheng, eller hva det kalles?

Skrevet

Tenker du på sånn grevinneheng, eller hva det kalles?

På fint heter det avslappede overarmsmuskler :o)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

På fint heter det avslappede overarmsmuskler :o)

Virker mer som komatøse...

Skrevet

Stakkar, ser jo ut som de har sendt en annen,,,,

mil1365380270
Skrevet

Stakkar, ser jo ut som de har sendt en annen,,,,

Titten Tei både klarer å oppføre seg og se mer naturlig enn henne.

Skrevet

Titten Tei både klarer å oppføre seg og se mer naturlig enn henne.

Ja, men tittentei er jo menneskelig! hehe

Skrevet

Det heter "Grevinnesleng" :)

Skrevet

Jepp, så henne og tenke huff så synd på henne...hun greide jo ikke å bruke ansiktet til å "mime" skikkelig jo..når hun lo...så var ansiktet ikke helt med og hun virket litt sånn forsiktig med ansiktsbevegelsene...kanskje derfor hun kompenserte med armene og hoppinga? :P

Usj :(

Skrevet

Ja, jeg så det. Googlet henne i går kveld, og så at hun var verre da hun var hos Letterman i -97.

Det rare er jo at hun har jo gjort seg styggere. Hvorfor? Hun var jo nydelig, og ville garantert vært pen også som eldre.

Gjest moxilla rocks
Skrevet

Starter ingen video her hos meg, koffer ik de a? :(

du trenger real player for å spille av.

Derfor bruker jeg moxilla firefox, den sier ifra om hva man mangler også kan man laste det ned direkte derfra ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...