Gjest Får sett nå :) Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 du trenger real player for å spille av. Derfor bruker jeg moxilla firefox, den sier ifra om hva man mangler også kan man laste det ned direkte derfra ;-) Mellom svaret i sta og svaret ditt nå så har også jeg lastet ned Mozilla, og RP. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Knock yourself out..se og nyt. http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/002336.html Huffda, dette er ikke mye vakkert lenger. Hun har jo i sin tid vært ganske pen. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Ja, jeg så det. Googlet henne i går kveld, og så at hun var verre da hun var hos Letterman i -97. Det rare er jo at hun har jo gjort seg styggere. Hvorfor? Hun var jo nydelig, og ville garantert vært pen også som eldre. Og hun har sikkert brukt de beste kirurgene. Og når man blir sånn av dem, ja da..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.