Gå til innhold

FU:hvilke internettsider bruker dere via wap

Anbefalte innlegg

Gjest wap wap
Skrevet

Hvilke nettsider bruker dere wappe på?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Kun Sony Ericsson sine for å laste ned en lyd eller noe.

Skrevet

Om morgenen, etter at sambo har dratt på jobb, og jeg er våken siden han sier "hadet" når han går, så kooooser jeg meg langt under dyna med nyheter på wap.

Både Aftenposten, VG, Dagbladet, NRK og Nettavisen blir besøkt. Hender jeg er innom Weather Online også.

Er mest fonøyd med Aftenposten. Dagbladet får jeg ofte feilmelding på!

Skrevet

Har bare brukt et par ganger (på hyttetur) og da har det vært online.no for å sjekke mail, og en eller annen avis for å lese litt nyheter.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Om morgenen, etter at sambo har dratt på jobb, og jeg er våken siden han sier "hadet" når han går, så kooooser jeg meg langt under dyna med nyheter på wap.

Både Aftenposten, VG, Dagbladet, NRK og Nettavisen blir besøkt. Hender jeg er innom Weather Online også.

Er mest fonøyd med Aftenposten. Dagbladet får jeg ofte feilmelding på!

Hva koster noe slikt i minuttet, da?

Skrevet

Hva koster noe slikt i minuttet, da?

Veit ikke, men i løpet av en telefonregning så er det ca 60-80 kroner eller noe. Da har jeg kanskje lest nyheter i 20 timer eller noe. Men det koster bare å "finne frem siden", når den er lastet ned, koster det ikke noe.

Så -ikke så inmari dyrt igrunn!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Veit ikke, men i løpet av en telefonregning så er det ca 60-80 kroner eller noe. Da har jeg kanskje lest nyheter i 20 timer eller noe. Men det koster bare å "finne frem siden", når den er lastet ned, koster det ikke noe.

Så -ikke så inmari dyrt igrunn!

60-80 kroner for 20 timer er jo ingenting!!

Hmmm... Kan jeg dole fra under dyna nå, da ;)

Skrevet

Hehe...:-)

Får heldigvis ikek lastet med DOL på min telefon ;-)

Gjest blame
Skrevet

Blink, trafikanten, og vg, stort sett..

Skrevet

Hadde det vært wap-bruk i 20 timer, så hadde det kostet noe enormt mye. Men som Kvinna sier - det er kun oppkoblingen og nedlastingen av sidene som koster.

"..................................."

Skrevet

WAP er heldigvis noe som kommer til å forsvinne når mobiltelefoner (p.g.a 3G og det som komer etter) blir i stand til å bruke web på en effektiv måte. Enhver som har forsøkt å lage WAP-sider er nok glad for det :-)

".................................."

Gjest @riele
Skrevet

Har aldri hatt skikkelig *bruk* for WAP, men kan finne på å lese nyheter der eller laste ned spill når jeg er alene med mobilen som eneste underholdningsmedium. Brukte wap.mobilhandel.no til å kjøpe kinobiletter engang, men det var ikke særlig mer praktisk enn å handle de i luka akkurat.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hadde det vært wap-bruk i 20 timer, så hadde det kostet noe enormt mye. Men som Kvinna sier - det er kun oppkoblingen og nedlastingen av sidene som koster.

"..................................."

Man lærer så lenge man doler! ;)

Skrevet

Man lærer så lenge man doler! ;)

Det er absolutt en mulig bivirkning, ja :-)

".............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...