Tootsieroll1365380854 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Kun Sony Ericsson sine for å laste ned en lyd eller noe. 0 Siter
Kvinna Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Om morgenen, etter at sambo har dratt på jobb, og jeg er våken siden han sier "hadet" når han går, så kooooser jeg meg langt under dyna med nyheter på wap. Både Aftenposten, VG, Dagbladet, NRK og Nettavisen blir besøkt. Hender jeg er innom Weather Online også. Er mest fonøyd med Aftenposten. Dagbladet får jeg ofte feilmelding på! 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har bare brukt et par ganger (på hyttetur) og da har det vært online.no for å sjekke mail, og en eller annen avis for å lese litt nyheter. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Om morgenen, etter at sambo har dratt på jobb, og jeg er våken siden han sier "hadet" når han går, så kooooser jeg meg langt under dyna med nyheter på wap. Både Aftenposten, VG, Dagbladet, NRK og Nettavisen blir besøkt. Hender jeg er innom Weather Online også. Er mest fonøyd med Aftenposten. Dagbladet får jeg ofte feilmelding på! Hva koster noe slikt i minuttet, da? 0 Siter
Kvinna Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hva koster noe slikt i minuttet, da? Veit ikke, men i løpet av en telefonregning så er det ca 60-80 kroner eller noe. Da har jeg kanskje lest nyheter i 20 timer eller noe. Men det koster bare å "finne frem siden", når den er lastet ned, koster det ikke noe. Så -ikke så inmari dyrt igrunn! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Veit ikke, men i løpet av en telefonregning så er det ca 60-80 kroner eller noe. Da har jeg kanskje lest nyheter i 20 timer eller noe. Men det koster bare å "finne frem siden", når den er lastet ned, koster det ikke noe. Så -ikke så inmari dyrt igrunn! 60-80 kroner for 20 timer er jo ingenting!! Hmmm... Kan jeg dole fra under dyna nå, da 0 Siter
Kvinna Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 60-80 kroner for 20 timer er jo ingenting!! Hmmm... Kan jeg dole fra under dyna nå, da Hehe...:-) Får heldigvis ikek lastet med DOL på min telefon ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 60-80 kroner for 20 timer er jo ingenting!! Hmmm... Kan jeg dole fra under dyna nå, da Hadde det vært wap-bruk i 20 timer, så hadde det kostet noe enormt mye. Men som Kvinna sier - det er kun oppkoblingen og nedlastingen av sidene som koster. "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 WAP er heldigvis noe som kommer til å forsvinne når mobiltelefoner (p.g.a 3G og det som komer etter) blir i stand til å bruke web på en effektiv måte. Enhver som har forsøkt å lage WAP-sider er nok glad for det :-) ".................................." 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har aldri hatt skikkelig *bruk* for WAP, men kan finne på å lese nyheter der eller laste ned spill når jeg er alene med mobilen som eneste underholdningsmedium. Brukte wap.mobilhandel.no til å kjøpe kinobiletter engang, men det var ikke særlig mer praktisk enn å handle de i luka akkurat. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hadde det vært wap-bruk i 20 timer, så hadde det kostet noe enormt mye. Men som Kvinna sier - det er kun oppkoblingen og nedlastingen av sidene som koster. "..................................." Man lærer så lenge man doler! 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Man lærer så lenge man doler! Det er absolutt en mulig bivirkning, ja :-) ".............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.