Gjest Vilde23 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hei. Jeg gikk på p-pillen i bare 3 uker før jeg måtte slutte grunnet lungeemboli. Så den fjerde uken, hvor jeg egentlig skulle hatt mensen, er uteblitt. Jeg skulle hatt den 05.04. Er dette nok til at syklusen blir forstyrret? Jeg har hørt at de som slutter på p-piller kan vente lenge før de før mensen tilbake. Men hvis de slutter etter 3 uker med brettet, og de egentlig skal ha mensen den 4 uken, men ikke tar tablettene som ikke har innvirkning. Vil de ikke få mensen akkurat i den uken? Mvh Vilde23 0 Siter
Gjest bedre oppfølging Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hei, ser du hadde forrige innlegg og spørsmål om denne problemstillingen 8. april. Når du har hatt en såpass alvorlig diagnose relatert til p-pillebruk, synes jeg det er rart at du ikke får bedre oppfølging av fastlegen / gynekolog, hvor du kan få skikkelige svar på disse spørsmålene (om videre prevensjon, hvor lenge du skal vente på blødning osv). Snakk med fastlegen din, og be om henvisning til gynekolog. Det burde være en naturlig oppfølging etter det du opplvede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.