Gå til innhold

Endelig reisebeskjed!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!

Jeg blir reisesyk på deres vegne (heldigvis planlegger vi ferietur til Thailand om et år eller to).

God tur og hils Amari, Holt arbeiderne og alle !!:-)

Tenk nå er det 7 mnd siden vi kom hjem med lillefrøkna.Føler at vi er ferdig med innkjøringsperioden og frøkna blomstrer!

Lykke til og kos dere. Skal dere ha ferie i tillegg?

klem fra

sibadulla*4

Gratulerer!

Jeg blir reisesyk på deres vegne (heldigvis planlegger vi ferietur til Thailand om et år eller to).

God tur og hils Amari, Holt arbeiderne og alle !!:-)

Tenk nå er det 7 mnd siden vi kom hjem med lillefrøkna.Føler at vi er ferdig med innkjøringsperioden og frøkna blomstrer!

Lykke til og kos dere. Skal dere ha ferie i tillegg?

klem fra

Takk, muangthai!

Ja, vi skal ha ferie i etterkant, noen dager på Marriott Hua Hin :o)

Kos dere videre hjemme med minstejenta - kan tenke meg det er stas!

Reisefeberhilsen,

sibadulla*4

Dette var flotte nyheter!! Jeg har ikke fulgt med helt: hvor lenge måtte du vente fra søknaden ble sendt (til Thailand) og til tildeling, og hvor lenge fra tildeling til reise?

Vi venter på tildeling fra Thailand. Papirene ble sendt desember i fjor... ; - )

Takk!

Vi ventet ca 4 mnd på tildeligen, og det blir knappe 8 mnd mellom tildelingsdatoen og rettsmøtet (lenge nok...).

Lykke til - krysser fingrene for en snarlig tildelingstelefon for dere!

Reisefeberhilsen,

Annonse

sibadulla*4

Gratulerer!

Kjenner jeg blir litt misunnelig her jeg sitter. Får nesten tårer i øynene, og i alle fall flashback til for fire år siden da vi landet i Bangkok morgenen 17. mai på vår første hentereise.

Hils Amari fra oss! Da vi kom dit igjen for to år sida var det som å komme hjem... :-)

skal hilse Amari jeg, ChiengMai :o)))

sibadulla*4

Gratulere så masse, hvor mange mnd måtte dere vente før dere fikk hentebeskjed? Vi venter og, men har bare ventet i 1 mnd. Håper ikke det tar så veldig lang tid.

Tusen takk!

Det blir knappe 8 mnd mellom tildelingen og rettsmøtet i Bangkok.

Lykke til!

Reisefeberhilsen,

sibadulla*4

Å, så flott, GRATULERER! Så kjekt det blir å få heim gulljenta!

Sjølv sende eg papira for Bolivia av garde i posten i går - no er det eit par månader med omsetjing og legalisering før dei faktisk blir sende, og så eit år +/- etter det. Så med litt flaks, til neste sommar, kanskje...

GOD TUR til Thailand!

Klem,

Tusen takk, hegemy!!! Og, lykke til med deres spennende Bolivia-prosess!

Reisefeberhilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...