Gå til innhold

500 taxieiere tatt og 62 sjåfører med sos stønad

Anbefalte innlegg

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Er virkelig taxinæringen i Oslo så ille?

1 mill pr taxieier er unndratt beskatning på 3 år.

Hvordan kan man vente at unndragelser på 3-400 000 i året kan forbli uoppdaget?

Det forekom også et rush av menn i Oslo som ville overføre leiligheter, hus og biler på koner like etter at kontrollene tok til. Hva hvis kona sier hadet lige etterpå?

Skrevet

Det verste er at jeg tror at det var enda verre før.

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Det verste er at jeg tror at det var enda verre før.

Jeg leser nå at 240 sjåfører var registert på sosialkontoret. Hva betyr det å være registert?

Skrevet

Jeg leser nå at 240 sjåfører var registert på sosialkontoret. Hva betyr det å være registert?

Det å være registert må vel være at de har meldt seg der vil jeg anta. Men spørs hvor mange av disse som er nye da, etter avsløringene.

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Det å være registert må vel være at de har meldt seg der vil jeg anta. Men spørs hvor mange av disse som er nye da, etter avsløringene.

Var det verre før, så var det ille.

Skrevet

Var det verre før, så var det ille.

Ja, på 70-tallet var svart arbeid enda mer utbredt i den bransjen enn nå.

Skrevet

Det betyr at de mottar stønad. Dersom man henvender seg på sosialkontoret for andre grunner, blir man ikke registrert.

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Det betyr at de mottar stønad. Dersom man henvender seg på sosialkontoret for andre grunner, blir man ikke registrert.

Det er vel 2500 taxier i Oslo, 500 eiere er tatt for skattesvindel, 240 sjåfører er registert som mottagere av sos hjelp og 62 er anmeldt for trygdesvindel. Jeg syns det virker temmelig søkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...