Gjest Jammen.. Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er det et ledd i aksjoner for å få flere rettigheter over områdene i Finnmark? Sjøsamene og indoeuropeerne har jo også rettigheter. Det var jo indoeuropeerne som kom først, 6000 år før samene, det var de som lærte samene å holde rein. Har dere noen linker til hva som skjer der oppe i nord? 0 Siter
Gjest Jammen.. Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 http://www.altaposten.no/nyheter/article18897.ece 0 Siter
Gjest sint og sur Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 http://www.altaposten.no/nyheter/article18897.ece Hvor finner du at det er samer som står bak dette? Jævla rasist. 0 Siter
citoyen Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 http://www.altaposten.no/nyheter/article18897.ece "– Hvordan kan det begynne å brenne i ei hytte som ikke har strøm og der det ikke har vært folk på mange dager? Etter vår oppfatning er det ikke mulig" Varm aske og ulmebrann er jo ikke akkurat ukjent... kan ta flere dager før det tar skikkelig fyr. 0 Siter
Sofline Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Endelig en som er enig med meg i at ikke bare samene har rettigheter i Finnmark. 0 Siter
Gjest Jammen.. Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Endelig en som er enig med meg i at ikke bare samene har rettigheter i Finnmark. De kjenner lukta av penger sier de som kjennerem. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Nordlendinger er jo spik spenna gærne:-) Det er for pokker forskjell på nordlenninger og finnmarkinger! 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Det er for pokker forskjell på nordlenninger og finnmarkinger! ?Hva er forskellen? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Det er for pokker forskjell på nordlenninger og finnmarkinger! Er det? Temmelig like vil jeg tro:-) 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Er det? Temmelig like vil jeg tro:-) Hvis man ser på grådigheten til Hammerfestingene, så syns jeg husleiene har blitt horrible, men det er kanskje oljen som har skylda for det også? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvis man ser på grådigheten til Hammerfestingene, så syns jeg husleiene har blitt horrible, men det er kanskje oljen som har skylda for det også? Mulig det er olja, har ikke peiling, ikke kjenner jeg hverken nordlendinger eller finnmarkinger heller, så jeg vet ikke om hvordan de er. Rød og hvid, hva står det for?..vin? 0 Siter
Gjest Johan Ellen Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvem sier at det er samer som har brent hyttene? Det vet vi vel ingenting om. Hold deg til fakta. 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Mulig det er olja, har ikke peiling, ikke kjenner jeg hverken nordlendinger eller finnmarkinger heller, så jeg vet ikke om hvordan de er. Rød og hvid, hva står det for?..vin? Et flagg. Ikke sameflagget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.