Gjest forskrekket nordlending Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er det et ledd i aksjoner for å få innvandrere ut av Norge? Har dere noen flere linker til hva som skjer der sør? http://www.glomdalen.no/nyheter/article1280719.ece 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Klarte ikke lese at dette hadde noe med innvandring å gjøre. Men dette er da helt vanlig, dette er noe vi søringer gjør av og til. Minst en gang i livet, i alle fall, hvis ikke flere. 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Klarte ikke lese at dette hadde noe med innvandring å gjøre. Men dette er da helt vanlig, dette er noe vi søringer gjør av og til. Minst en gang i livet, i alle fall, hvis ikke flere. Trikset med å få forsikringssummen uten å bli tatt er at du ikke lyver. Oppskrift: Kjøp en pose pommfritt og to liter olje. Fyll en kjele med olje, sett den på plata, skru plata på full, og avtrekksvifta på full. Reis til byen og vent på telefon. Fortell akkurat hva du gjorde, uten å lyve det minste. Du får 20% trekk for uaktsomhet, men ingen kan ta deg. Du må selvsagt ikke gjøre noe på forhånd som kan vekke mistanke, ikke bære ut møbla f eks. 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Trikset med å få forsikringssummen uten å bli tatt er at du ikke lyver. Oppskrift: Kjøp en pose pommfritt og to liter olje. Fyll en kjele med olje, sett den på plata, skru plata på full, og avtrekksvifta på full. Reis til byen og vent på telefon. Fortell akkurat hva du gjorde, uten å lyve det minste. Du får 20% trekk for uaktsomhet, men ingen kan ta deg. Du må selvsagt ikke gjøre noe på forhånd som kan vekke mistanke, ikke bære ut møbla f eks. Hehe, du har rett. Men det er grovt uaktsomt da. Bære ut eiendeler på forhånd er ikke akkurat det lureste nei. 0 Siter
Gjest rampedyret Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Liker du at folk tenner på deg, flisa? 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hadde dette noe med invandrere å gjøre???? 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Liker du at folk tenner på deg, flisa? hehe :-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hehe, du har rett. Men det er grovt uaktsomt da. Bære ut eiendeler på forhånd er ikke akkurat det lureste nei. Bare bildenegativer.... (bank i bordet - et sånt innlegg fra meg på DOL, kan jo få konsekvenser om det en gang brenner HOS flisa - og ikke PÅ Flisa) 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Bare bildenegativer.... (bank i bordet - et sånt innlegg fra meg på DOL, kan jo få konsekvenser om det en gang brenner HOS flisa - og ikke PÅ Flisa) Nå spørs det hva Flisa tenner på? Er det noe brennbart, så blir det brann. Jeg veit ei som tenner på langt hår. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Nå spørs det hva Flisa tenner på? Er det noe brennbart, så blir det brann. Jeg veit ei som tenner på langt hår. Jeg tenner på tenner 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg tenner på tenner Sigarett-tenner? 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Sigarett-tenner? har slutta å røke - så det får bli løvetenner 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Bare bildenegativer.... (bank i bordet - et sånt innlegg fra meg på DOL, kan jo få konsekvenser om det en gang brenner HOS flisa - og ikke PÅ Flisa) Hehe, ja du sier noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.