Gå til innhold

Nordmenn har begynt å brenne hus på Flisa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke lese at dette hadde noe med innvandring å gjøre.

Men dette er da helt vanlig, dette er noe vi søringer gjør av og til. Minst en gang i livet, i alle fall, hvis ikke flere.

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Klarte ikke lese at dette hadde noe med innvandring å gjøre.

Men dette er da helt vanlig, dette er noe vi søringer gjør av og til. Minst en gang i livet, i alle fall, hvis ikke flere.

Trikset med å få forsikringssummen uten å bli tatt er at du ikke lyver.

Oppskrift:

Kjøp en pose pommfritt og to liter olje. Fyll en kjele med olje, sett den på plata, skru plata på full, og avtrekksvifta på full. Reis til byen og vent på telefon. Fortell akkurat hva du gjorde, uten å lyve det minste.

Du får 20% trekk for uaktsomhet, men ingen kan ta deg.

Du må selvsagt ikke gjøre noe på forhånd som kan vekke mistanke, ikke bære ut møbla f eks.

Skrevet

Trikset med å få forsikringssummen uten å bli tatt er at du ikke lyver.

Oppskrift:

Kjøp en pose pommfritt og to liter olje. Fyll en kjele med olje, sett den på plata, skru plata på full, og avtrekksvifta på full. Reis til byen og vent på telefon. Fortell akkurat hva du gjorde, uten å lyve det minste.

Du får 20% trekk for uaktsomhet, men ingen kan ta deg.

Du må selvsagt ikke gjøre noe på forhånd som kan vekke mistanke, ikke bære ut møbla f eks.

Hehe, du har rett. Men det er grovt uaktsomt da. Bære ut eiendeler på forhånd er ikke akkurat det lureste nei.

Gjest rampedyret
Skrevet

Liker du at folk tenner på deg, flisa?

Gjest krepsa
Skrevet

Hadde dette noe med invandrere å gjøre????

Skrevet

Liker du at folk tenner på deg, flisa?

hehe :-)

Skrevet

Hehe, du har rett. Men det er grovt uaktsomt da. Bære ut eiendeler på forhånd er ikke akkurat det lureste nei.

Bare bildenegativer....:)

(bank i bordet - et sånt innlegg fra meg på DOL, kan jo få konsekvenser om det en gang brenner HOS flisa - og ikke PÅ Flisa)

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

(bank i bordet - et sånt innlegg fra meg på DOL, kan jo få konsekvenser om det en gang brenner HOS flisa - og ikke PÅ Flisa)

Nå spørs det hva Flisa tenner på?

Er det noe brennbart, så blir det brann.

Jeg veit ei som tenner på langt hår.

Skrevet

Nå spørs det hva Flisa tenner på?

Er det noe brennbart, så blir det brann.

Jeg veit ei som tenner på langt hår.

Jeg tenner på tenner :)

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Jeg tenner på tenner :)

Sigarett-tenner?

Skrevet

Sigarett-tenner?

har slutta å røke - så det får bli løvetenner :)

Skrevet

Hehe, ja du sier noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...