Gjest Bibr Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hei Svenskene prøver å skvise ut den koselige Carl fredrik i bb huset. Nå er det på tide å gjøre en innsats.!! Før onsdag Hvem skal få bli i huset? Stem på din favoritt Carl Fredrik Tel: 829 49 312 SMS: Send en SMS med nummeret 12 til 26500 0 Siter
Gjest CF inn, Britt til topps :) Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hadde jeg giddi å bruke penger på BB så hadde jeg selvsakt stemt på Carl Fredrik og ikke Kenneth. Men å vinne, det burde Britt gjøre. 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det eneste jeg får lyst til når jeg ser BB er å skifte kanal. Det er dessuten billigere (c: 0 Siter
Gjest FarbrorMelcer Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Å herregud, sier jeg bare. At du gidder. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg er enig - men gidder ikke å kaste bort en krone Litt kult å se den FRYKTELIG CREEPY KENNETH inn igjen også da.... 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hadde jeg giddi å bruke penger på BB så hadde jeg selvsakt stemt på Carl Fredrik og ikke Kenneth. Men å vinne, det burde Britt gjøre. Det er jo ikke noe underholdning med snille, gode Carl Fredrik da.....) 0 Siter
Gregga Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Nope, aldri.. CF er kjedelig. Inn med Kenneth:-) 0 Siter
Gjest CF inn, Britt til topps :) Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det er jo ikke noe underholdning med snille, gode Carl Fredrik da.....) Det har du rett i Grei men noget tråkig type. Men den æsje Kenneth da *grøsse* Han er jaggu ikke bedre han. Og så er det jo ikke mer enn rettferdig da, at CF som har vært der så lenge får gå inn igjen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Selvfølgelig stemmer jeg på C.F. Han Kenneth er jo ikke noe å ha der 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hadde jeg giddi å bruke penger på BB så hadde jeg selvsakt stemt på Carl Fredrik og ikke Kenneth. Men å vinne, det burde Britt gjøre. Nei, det skal Tina gjøre, enda hun er svensk ) 0 Siter
Osiris Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg gidder ikke bruke penger på å stemme på BB selv om jeg følger intenst med. De favoriserer sure Elita så veldig at det hele er en farse. Men jeg må se allikvel....... 0 Siter
flisa Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jeg gidder ikke bruke penger på å stemme på BB selv om jeg følger intenst med. De favoriserer sure Elita så veldig at det hele er en farse. Men jeg må se allikvel....... Har ikke sett Elita sur enda jeg! Tina derimot er ei sutrehøne. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Har ikke sett Elita sur enda jeg! Tina derimot er ei sutrehøne. Haha! Elita er hun lille med ett lite og ett stor øye. Og med botox i alle lepper og i puppene. Man må jo bli sur av å sånt i kroppen 0 Siter
flisa Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Haha! Elita er hun lille med ett lite og ett stor øye. Og med botox i alle lepper og i puppene. Man må jo bli sur av å sånt i kroppen men hun ler og smiler og skravler hele tiden - eller gjør hun bare det når jeg ser på? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 men hun ler og smiler og skravler hele tiden - eller gjør hun bare det når jeg ser på? Bare når du ser på. Synes hun er grinete jeg ... 0 Siter
Osiris Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Har ikke sett Elita sur enda jeg! Tina derimot er ei sutrehøne. Er man sjukmeldt og hjemme og følger med på Live på nett så får man nok et annet inntrykk. Sendingene på kvelden er redigert til å være Elitashow. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Er man sjukmeldt og hjemme og følger med på Live på nett så får man nok et annet inntrykk. Sendingene på kvelden er redigert til å være Elitashow. åååååå :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.