Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bibr
Skrevet

Hei

Svenskene prøver å skvise ut den koselige Carl fredrik i bb huset.

Nå er det på tide å gjøre en innsats.!!

Før onsdag

Hvem skal få bli i huset?

Stem på din favoritt

Carl Fredrik

Tel: 829 49 312

SMS: Send en SMS med nummeret 12 til 26500

Gjest CF inn, Britt til topps :)
Skrevet

Hadde jeg giddi å bruke penger på BB så hadde jeg selvsakt stemt på Carl Fredrik og ikke Kenneth.

Men å vinne, det burde Britt gjøre.

:)

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Det eneste jeg får lyst til når jeg ser BB er å skifte kanal. Det er dessuten billigere (c:

Gjest FarbrorMelcer
Skrevet

Å herregud, sier jeg bare. At du gidder.

Skrevet

Jeg er enig - men gidder ikke å kaste bort en krone :)

Litt kult å se den FRYKTELIG CREEPY KENNETH inn igjen også da....:)

Skrevet

Hadde jeg giddi å bruke penger på BB så hadde jeg selvsakt stemt på Carl Fredrik og ikke Kenneth.

Det er jo ikke noe underholdning med snille, gode Carl Fredrik da.....)

Skrevet

Nope, aldri.. CF er kjedelig.

Inn med Kenneth:-)

Gjest CF inn, Britt til topps :)
Skrevet

Det er jo ikke noe underholdning med snille, gode Carl Fredrik da.....)

Det har du rett i :)

Grei men noget tråkig type.

Men den æsje Kenneth da *grøsse* Han er jaggu ikke bedre han.

Og så er det jo ikke mer enn rettferdig da, at CF som har vært der så lenge får gå inn igjen.

Skrevet

Selvfølgelig stemmer jeg på C.F. Han Kenneth er jo ikke noe å ha der

Skrevet

Nei, det skal Tina gjøre, enda hun er svensk :o)

Skrevet

Jeg gidder ikke bruke penger på å stemme på BB selv om jeg følger intenst med. De favoriserer sure Elita så veldig at det hele er en farse. Men jeg må se allikvel.......

Skrevet

Jeg gidder ikke bruke penger på å stemme på BB selv om jeg følger intenst med. De favoriserer sure Elita så veldig at det hele er en farse. Men jeg må se allikvel.......

Har ikke sett Elita sur enda jeg! :)

Tina derimot er ei sutrehøne.

Gjest Flystripa
Skrevet

Haha! Elita er hun lille med ett lite og ett stor øye. Og med botox i alle lepper og i puppene. Man må jo bli sur av å sånt i kroppen :)

Skrevet

Haha! Elita er hun lille med ett lite og ett stor øye. Og med botox i alle lepper og i puppene. Man må jo bli sur av å sånt i kroppen :)

men hun ler og smiler og skravler hele tiden - eller gjør hun bare det når jeg ser på?

Gjest Flystripa
Skrevet

men hun ler og smiler og skravler hele tiden - eller gjør hun bare det når jeg ser på?

Bare når du ser på. Synes hun er grinete jeg ...

Skrevet

Er man sjukmeldt og hjemme og følger med på Live på nett så får man nok et annet inntrykk. Sendingene på kvelden er redigert til å være Elitashow.

Skrevet

Er man sjukmeldt og hjemme og følger med på Live på nett så får man nok et annet inntrykk. Sendingene på kvelden er redigert til å være Elitashow.

åååååå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...