Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest av hvem

hei.

sitter her å tenker på samlivsbrudde mitt,

uten å fortelle for mye om det er jeg intrisert i hva andre synes hva jeg skal gjøre.

dama mi var utro og vill ikke prat med meg, hun er flyttet ut.

vi har en time til til familiekontoret(på grund av barna) igjen å jeg lurer på om det er noe som jeg bør si til henne før jeg skriver på seprasjons pappirene?

(det er den eneste plassen som hun må høre på meg).ellers så gjør vi ikke det!

sitter å funderer om det er noe som jeg kan si fordi hun virker litt usikker, "men hun har ikke vist/sakt det til meg"

eller skal jeg bare skriv under å få dette ferdig så fort som muligt?

jeg er virkelig selv i tvil hva jeg skal gjør,

om jeg skal si noe eller bare skriv under og så gå!!!

det er sikker noen som har hatt di samme tankene som meg så jeg håper noen svarer meg seriøst....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183323-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ville jeg gjort

Jeg har ikke vært i helt samme situasjon.

Men jeg har hatt et brudd hvor det også var innvolvert små barn.

Jeg ville ha spurt henne om vi ikke kunne tatt en siste rolige prat før vi underskrev.

Så ville jeg rolig og saklig, selv om det kanskje var vanskelig, fortalt om ting og tang jeg grunnet på.

I håp om at alle tanker og meninger var lagt rolig på bordet før vi underskrev noe så stort som sep.papirer.

Vet at det ikke er lett å gjennomføre, iallefall ikke hvis bare den ene er interessert.

Gjest si det du må si

Ring familekontoret, og snakk med rådgiveren dere skal møte. Si at du har en del ting du ønsker å si til ektefellen din før dere skriver under (gi eksempler på hva du ønsker å si, slik at rådgiver forstår at du ikke skal hevne deg eller noe) og be om hjelp / tid til å få sagt disse tingene. Kanskje rådgiver kan legge til rette for at dere får sagt ting dere har tenkt på.

Da kan du fortelle henne disse tingene, om det er at du fortsatt er glad i henne og ønsker å jobbe videre med forholdet hvis hun vil, eller hva det er du ønsker å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...