collins Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg siterer det som står på DOL's forside: "Vi har en flott gutt som skal begynne på skolen til høsten. Han er en meget lydig, høflig, sosial, forsiktig, nøyaktig gutt, og glad gutt. Vi har et problem som vi begynner å bekymre oss litt for nå som det nærmer seg skolestart. Han tåler ikke å bli ledd av, da stormer han ut av rommet og begynner å gråte/skrike." sitat slutt. Dreier det seg om en DOL-gutt? Kan det være Sør som omtales? ;o) ....eller SDD? Mr Kahn f eks, kan jo også passe til noen av egenskapene i beskrivelsen, syns jeg. Sannelig ikke godt å vite... 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Mange muligheter :-) "............................." 0 Siter
collins Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Mange muligheter :-) "............................." Kanskje det er deg, din luring? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Kanskje det er deg, din luring? Neppe - jeg har selvironi :-) "................................." 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Prøv å le for å se hvem som stormer ut? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Trodde det var bare en gutt på DOL jeg. 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 "Han er en meget lydig, høflig, sosial, forsiktig, nøyaktig gutt, og glad gutt." Denne Sør må være den idelle diplomatspire? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Les en gang til: "meget lydig, høflig, sosial, forsiktig" m.a.o; ingen av dem ;-) 0 Siter
Gjest Guttungen Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Trodde det var bare en gutt på DOL jeg. Er det vel ikke! 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Neppe - jeg har selvironi :-) "................................." *LOL* ja, i massevis! 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 *LOL* ja, i massevis! I de fleste sammenhenger, ja :-) "............................." 0 Siter
Champagne Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 I de fleste sammenhenger, ja :-) "............................." Jeg blir snart gal av de prikkene dine! HVORFOR!? Og aldri er det samme lengde heller.. ) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 I de fleste sammenhenger, ja :-) "............................." nuvel 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 nuvel Javisst. Det er selvfølgelig mulig at du har en annen oppfatning om hva som er "riktige tilfeller" enn jeg har. "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir snart gal av de prikkene dine! HVORFOR!? Og aldri er det samme lengde heller.. ) "Jeg blir snart gal av de prikkene dine! HVORFOR!?" Hvorfor stille et spørsmål som du besvarer selv før du stiller spørsmålet? :-) ".............................." 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Javisst. Det er selvfølgelig mulig at du har en annen oppfatning om hva som er "riktige tilfeller" enn jeg har. "..................................." Hehe - ble du sår nå - eller var dette selvironi? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hehe - ble du sår nå - eller var dette selvironi? Hverken eller. Hva du mener om meg er helt og holdent opp til deg :-) "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hverken eller. Hva du mener om meg er helt og holdent opp til deg :-) "....................................." Klart det er, Jeg liker deg - og liker deg ikke og liker deg og liker deg ikke sånn er det med den saken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.