Gå til innhold

Liten gutt tåler ikke bli ledd av

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg blir snart gal av de prikkene dine! HVORFOR!?"

Hvorfor stille et spørsmål som du besvarer selv før du stiller spørsmålet? :-)

".............................."

Er det en tvangshandling? - må du ha annehver med 11 pikker og 13 prikker eller noe sånt? :)

Skrevet

Er det en tvangshandling? - må du ha annehver med 11 pikker og 13 prikker eller noe sånt? :)

Jeg er ikke så opptatt av pikker :-)

"............................."

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av pikker :-)

"............................."

Ikke 11 på en gang i det minste! hehe

Jeg bruker ALDRI "Forhåndsvisning"-knappen -så i stad skrev jeg at det vemmelig for en liten gutt å gå i longs uten trude under....

Skrevet

Ikke 11 på en gang i det minste! hehe

Jeg bruker ALDRI "Forhåndsvisning"-knappen -så i stad skrev jeg at det vemmelig for en liten gutt å gå i longs uten trude under....

LOL :-)

"............................"

Skrevet

Neppe - jeg har selvironi :-)

"................................."

Yeah, in a pigs eye!

Schna, schna...

Skrevet

Yeah, in a pigs eye!

Schna, schna...

Du har ikke intellekt til å fatte det. Her har du en, etter din egen definisjon, "høflig" oppfordring: Putt huet tilbake i rævva di, din tilbakestående og innavlede wannabe.

"....................................."

Skrevet

Du har ikke intellekt til å fatte det. Her har du en, etter din egen definisjon, "høflig" oppfordring: Putt huet tilbake i rævva di, din tilbakestående og innavlede wannabe.

"....................................."

...det kan ikke være annet enn en mood-indicator; dess mer hissig du blir, dess lengre "......................"...eh?

Præææhæhæhæhæhæhæhæ...

Skrevet

Rule Sør out, dette er meg i et nøtteskall. Et dydsmønster, men som genier flest er jeg sår og oppfarende.

Skrevet

...det kan ikke være annet enn en mood-indicator; dess mer hissig du blir, dess lengre "......................"...eh?

Præææhæhæhæhæhæhæhæ...

Null opphisselse her, må jeg nok skuffe deg med.

"..........................."

Skrevet

Null opphisselse her, må jeg nok skuffe deg med.

Ja, jeg så streken var noe kortere nå.

Økt dosen?

;^)

Skrevet

Ja, jeg så streken var noe kortere nå.

Økt dosen?

;^)

Nope. Men når man har stilt seg inn på barnehagenivået som kreves for å kontre dine lavpannede oppstøt, så kreves det så lite energi å fortsette av hvilepulsen når nye bunnrekorder.

Skrevet

Nope. Men når man har stilt seg inn på barnehagenivået som kreves for å kontre dine lavpannede oppstøt, så kreves det så lite energi å fortsette av hvilepulsen når nye bunnrekorder.

Vær forsiktig da, så du ikke får full hjertestans.

;^)

Skrevet

Vær forsiktig da, så du ikke får full hjertestans.

;^)

Sånt skjer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...