flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 "Jeg blir snart gal av de prikkene dine! HVORFOR!?" Hvorfor stille et spørsmål som du besvarer selv før du stiller spørsmålet? :-) ".............................." Er det en tvangshandling? - må du ha annehver med 11 pikker og 13 prikker eller noe sånt? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er det en tvangshandling? - må du ha annehver med 11 pikker og 13 prikker eller noe sånt? Jeg er ikke så opptatt av pikker :-) "............................." 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg er ikke så opptatt av pikker :-) "............................." Ikke 11 på en gang i det minste! hehe Jeg bruker ALDRI "Forhåndsvisning"-knappen -så i stad skrev jeg at det vemmelig for en liten gutt å gå i longs uten trude under.... 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Ikke 11 på en gang i det minste! hehe Jeg bruker ALDRI "Forhåndsvisning"-knappen -så i stad skrev jeg at det vemmelig for en liten gutt å gå i longs uten trude under.... LOL :-) "............................" 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Neppe - jeg har selvironi :-) "................................." Yeah, in a pigs eye! Schna, schna... 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Yeah, in a pigs eye! Schna, schna... Du har ikke intellekt til å fatte det. Her har du en, etter din egen definisjon, "høflig" oppfordring: Putt huet tilbake i rævva di, din tilbakestående og innavlede wannabe. "....................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Du har ikke intellekt til å fatte det. Her har du en, etter din egen definisjon, "høflig" oppfordring: Putt huet tilbake i rævva di, din tilbakestående og innavlede wannabe. "....................................." ...det kan ikke være annet enn en mood-indicator; dess mer hissig du blir, dess lengre "......................"...eh? Præææhæhæhæhæhæhæhæ... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Rule Sør out, dette er meg i et nøtteskall. Et dydsmønster, men som genier flest er jeg sår og oppfarende. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 ...det kan ikke være annet enn en mood-indicator; dess mer hissig du blir, dess lengre "......................"...eh? Præææhæhæhæhæhæhæhæ... Null opphisselse her, må jeg nok skuffe deg med. "..........................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Null opphisselse her, må jeg nok skuffe deg med. "..........................." Ja, jeg så streken var noe kortere nå. Økt dosen? ;^) 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Ja, jeg så streken var noe kortere nå. Økt dosen? ;^) Nope. Men når man har stilt seg inn på barnehagenivået som kreves for å kontre dine lavpannede oppstøt, så kreves det så lite energi å fortsette av hvilepulsen når nye bunnrekorder. "..........................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Nope. Men når man har stilt seg inn på barnehagenivået som kreves for å kontre dine lavpannede oppstøt, så kreves det så lite energi å fortsette av hvilepulsen når nye bunnrekorder. "..........................." Vær forsiktig da, så du ikke får full hjertestans. ;^) 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Vær forsiktig da, så du ikke får full hjertestans. ;^) Sånt skjer :-) "..........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.