Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hvilken anledning i tilfelle? En hel bedrift skal ha fri, jeg skjønner ikke hvorfor, og er redd for å spørre. 0 Siter
Gjest kalendertips Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 http://www.timeanddate.com/calendar/index.html?year=2005&country=8 Kanskje de tar fri dagen før kristi himmelfart? 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 http://www.timeanddate.com/calendar/index.html?year=2005&country=8 Kanskje de tar fri dagen før kristi himmelfart? Takk. Hmmmm.. kanskje det er torsdag de snakker om? 0 Siter
laban Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det er ikke noe som tyder på at det gjelder hele landet. Men Tyskland er stort. Kanskje akkurat dette området har en eller annen tradisjon rundt Kr. Himmelfart, akkurat som visse deler av Norge har det rundt St. Hans. Før i tiden hadde også norske stats- og kommuneansatte (tror jeg, det var i hvert fall noen som hadde det) forkortet arbeidsdag onsdag før Kr. H. Men jeg vet ikke om denne ordningen har overlevd innføringen av fleksitid noe sted. 0 Siter
laban Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Takk. Hmmmm.. kanskje det er torsdag de snakker om? Det er jo ganske vesentlig akkurat i denne uka, da! 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det er ikke noe som tyder på at det gjelder hele landet. Men Tyskland er stort. Kanskje akkurat dette området har en eller annen tradisjon rundt Kr. Himmelfart, akkurat som visse deler av Norge har det rundt St. Hans. Før i tiden hadde også norske stats- og kommuneansatte (tror jeg, det var i hvert fall noen som hadde det) forkortet arbeidsdag onsdag før Kr. H. Men jeg vet ikke om denne ordningen har overlevd innføringen av fleksitid noe sted. Takk. Kanskje. Jeg får snike meg til å spørre noen som ikke syns jeg er dum. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det er ingen "vanlig" helligdag i Tyskland i morgen, i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.