Gå til innhold

primolut N

Anbefalte innlegg

anonym11365380364
Skrevet

har noen prøvd primolut N for å utsette mensen? får man mensesmerter når man utsetter den?

Gjest trine20000
Skrevet

Har brukt det ja, flere ganger, og kan vel ikke si jeg merket noe til menssmerter.. Det eneste var at jeg kunne bli litt kvalm...

Gjest mari dubedåre
Skrevet

Jeg brukte den for mange herrens år siden, og syns å huske at alt gikk greit. Ingen smerter, mensen kom når den skulle etter slutt med tabletter.

Skrevet

Jeg har prøvd den. Merket ikke noe til bivirkninger.

Skrevet

Har brukt det ja, flere ganger, og kan vel ikke si jeg merket noe til menssmerter.. Det eneste var at jeg kunne bli litt kvalm...

Har du menssmerter fra før?

Datteren her i huset har ved noen tilfeller (to/tre)brukt PrimolutN.

Hun har ekstreme menssmerter i utgangspunktet, og ble skikkelig dårlig når mensen kom tilbake etter bruk.

Ellers fungerte de supert.

Nå skal hun til syden i sommer, og ville ikke risikere å få mensen der. Hun blør voldsomt og har smerter, Nå blir det P - piller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...