anonym11365380364 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 har noen prøvd primolut N for å utsette mensen? får man mensesmerter når man utsetter den? 0 Siter
Gjest trine20000 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har brukt det ja, flere ganger, og kan vel ikke si jeg merket noe til menssmerter.. Det eneste var at jeg kunne bli litt kvalm... 0 Siter
Gjest mari dubedåre Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg brukte den for mange herrens år siden, og syns å huske at alt gikk greit. Ingen smerter, mensen kom når den skulle etter slutt med tabletter. 0 Siter
ariadne Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg har prøvd den. Merket ikke noe til bivirkninger. 0 Siter
Gregga Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har brukt det ja, flere ganger, og kan vel ikke si jeg merket noe til menssmerter.. Det eneste var at jeg kunne bli litt kvalm... Har du menssmerter fra før? Datteren her i huset har ved noen tilfeller (to/tre)brukt PrimolutN. Hun har ekstreme menssmerter i utgangspunktet, og ble skikkelig dårlig når mensen kom tilbake etter bruk. Ellers fungerte de supert. Nå skal hun til syden i sommer, og ville ikke risikere å få mensen der. Hun blør voldsomt og har smerter, Nå blir det P - piller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.