ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 En drøy time i min ovn, men varierer litt fra ovn til ovn. Min erfaring er at potetene blir bedre i steikvovn enn i micro. Mulig smak og behag. Lykke til med maten og kos deg med den og fotballen. Alt blir bedre i stekeovnen enn i microen. Jeg har brukt en del micro på jobben, og forsøkt meg fram med de fleste retter for å finne noe som er spiselig. Ingenting blir bra. Absolutt ingenting! Jupp, skal kose meg! 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg har øl. Men potetgullet utgår. Det er snart sommer og formen suger. Jeg må tenke litt på hva jeg dytter i meg. Derfor sunn biff, litt usunt stekte champignoner, sunn mais, og sunne poteter. Samt litt rømme. bakte poteter er i alle fall ikke særlig sunt - ta deg en neve krydderristede peanøtter. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Det blir nok nattmat. Bakepoteter tar laaang tid. Men det hørtes kjempegodt ut, så du kan vel bare smøre på et tykt lag tålmodighet? Nei, det kan jeg ikke. Kampen begynner om ca. 30 minutter. Men jeg skrudde opp temperaturen til 250 grader, så nå går det seg nok til. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Du har lært mye av DOL oppigjennom åra du, lille venn! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 bakte poteter er i alle fall ikke særlig sunt - ta deg en neve krydderristede peanøtter. Poteter er da overhodet ikke usunt. Uansett hva Fedon driver og våser om. Ja, det inneholder karbohydrater. Nei, karbohydrater er ikke usunt. Men det er klart: Hvis man stapper den bakte poteten full av bacon og rømme blir den ikke sunn, men vanlige poteter er ikke nei-mat. For å bruke Grete Roedes språk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Du har lært mye av DOL oppigjennom åra du, lille venn! Jeg har i hvert fall lært at man raskt får svar på mat- og analsexspørsmål her. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Poteter er da overhodet ikke usunt. Uansett hva Fedon driver og våser om. Ja, det inneholder karbohydrater. Nei, karbohydrater er ikke usunt. Men det er klart: Hvis man stapper den bakte poteten full av bacon og rømme blir den ikke sunn, men vanlige poteter er ikke nei-mat. For å bruke Grete Roedes språk. Jo bacon og poteter kan du spise! uten potet *erter* 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg har i hvert fall lært at man raskt får svar på mat- og analsexspørsmål her. Har du noengang kombinert anal-og mat-spørsmål? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det blir nok nattmat. Bakepoteter tar laaang tid. Men det hørtes kjempegodt ut, så du kan vel bare smøre på et tykt lag tålmodighet? Nah, bakepoterer tar en i mikro'n, det går unna på null komma svisj. En bare tar gaffelen og perforerer skinnet, og pakker pottita inn i alluminiumsfolie etterpå. *smatt* 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Poteter er da overhodet ikke usunt. Uansett hva Fedon driver og våser om. Ja, det inneholder karbohydrater. Nei, karbohydrater er ikke usunt. Men det er klart: Hvis man stapper den bakte poteten full av bacon og rømme blir den ikke sunn, men vanlige poteter er ikke nei-mat. For å bruke Grete Roedes språk. Enig. Det er så tåpelig at alle har blitt "redd" for poteter. Poteter er jo veldig sunn mat,hvis man bruker opp energien. Men det gjelder jo all sunn mat, skal spises med måte. Tror SDD vet det der... God middag 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Har du noengang kombinert anal-og mat-spørsmål? Ikke nå, men det er mulig jeg kommer til å gjøre det en dag. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Nei, det kan jeg ikke. Kampen begynner om ca. 30 minutter. Men jeg skrudde opp temperaturen til 250 grader, så nå går det seg nok til. Hææ? Sleng pottita i micro'n, 6 - 7 minutter pr. pottit, og resultatet er i boks. Bokstavelig talt. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Enig. Det er så tåpelig at alle har blitt "redd" for poteter. Poteter er jo veldig sunn mat,hvis man bruker opp energien. Men det gjelder jo all sunn mat, skal spises med måte. Tror SDD vet det der... God middag Hva er så sunt med den? - - 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hææ? Sleng pottita i micro'n, 6 - 7 minutter pr. pottit, og resultatet er i boks. Bokstavelig talt. Han er i mot microbølger - -enda jeg har tilbudt han vår ovn som er til overs... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Ikke nå, men det er mulig jeg kommer til å gjøre det en dag. Og da får vi vite hvor det blir av pottitene som blir til overs? *glaner* 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hva er så sunt med den? - - Inneholder alle næringsstoffer vi trengte for å overleve her oppe uten variasjon i grønnsaker. Andre grønnsaker er vel så sunne, og gir mindre kalorier. Men bakepotet er jo sunnere enn chips og pølser. La SDD få nyte denne poteten sin med god samvittighet 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har du noengang kombinert anal-og mat-spørsmål? De vil ikke jeg høre noe om! *urk* 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Inneholder alle næringsstoffer vi trengte for å overleve her oppe uten variasjon i grønnsaker. Andre grønnsaker er vel så sunne, og gir mindre kalorier. Men bakepotet er jo sunnere enn chips og pølser. La SDD få nyte denne poteten sin med god samvittighet Selvsagt - - men han sa han skulle gå ned i vekt og derfor valgte poteten.... De overlvede på mye rart under krigen . ikke dermed sagt at det var den beste maten de overlevde på ....... 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg er motstander av microbølgeovn. Har det ikke. Skal aldri ha det! Oh my god! Du VIL gjøre livet vanskelig eller? Hadde aldri klart meg uten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.