Freya Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jo bacon og poteter kan du spise! uten potet *erter* Erter? Det er jo grønnsaker. *blir forvirret av hele diskusjonen* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Hei du:-) Lysst på besøk i kveld eller...?? Hørtes utrolig godt ut det som du skulle kose deg med i kveld:-) Det var vannvittig godt! Jeg har funnet ut den perfekte måte å steke biffen på. Først et par sekunder på hver side for å tette porene, og så inn i ovnen i noen minutter. Den blir så mør at ikke engang Big Horn har noe å stille opp med mot meg! I tillegg leder Liverpool! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 PØH - proteiner bygger muskler - karbohydrater -. - - de med høy GI gjør at blodsukkeret skvetter opp på oss som har insulinresistens. Jeg stoler mer på en indremedisiner enn en som er mot microbølger! :-) Du finner rimelig sikkert en hel haug med indremedisinere som sier noe helt annet enn din indremedisiner. Når det gjelder blodsukker og diebates så vet jeg dog ikke stort. Annet enn at Kurt Wallanders sukkerverdi ligger på rundt 15. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Og du snakker om søppel som ser på fotballkamp! Kan ikke sammenligne sport med serier. Sport må sammenlignes med sport og serier med serier. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Du finner rimelig sikkert en hel haug med indremedisinere som sier noe helt annet enn din indremedisiner. Når det gjelder blodsukker og diebates så vet jeg dog ikke stort. Annet enn at Kurt Wallanders sukkerverdi ligger på rundt 15. hehe *spiser nettmelon* 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Da går du dere glipp av noe morsomt. Nå må jeg skru på Tv2 Vi så på CSI vi - og nå så vi MAD-TV - hehe 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det var vannvittig godt! Jeg har funnet ut den perfekte måte å steke biffen på. Først et par sekunder på hver side for å tette porene, og så inn i ovnen i noen minutter. Den blir så mør at ikke engang Big Horn har noe å stille opp med mot meg! I tillegg leder Liverpool! Du får søke deg jobb på Palace. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Du får søke deg jobb på Palace. Palaca, ja. Dit vil jeg snart igjen! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Palaca, ja. Dit vil jeg snart igjen! Samma her. Kan ikke skjønne at du nevnte Big Horn over her. Palace pisser på Big horn. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Samma her. Kan ikke skjønne at du nevnte Big Horn over her. Palace pisser på Big horn. Selvsagt, men få slå Big Horn dersom det eneste man er ute etter er en saftig biff med litt størrelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.