Gå til innhold

Bakte poteter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo bacon og poteter kan du spise! uten potet *erter*

Erter? Det er jo grønnsaker.

*blir forvirret av hele diskusjonen*

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• flisa

17

• fei1365380229

9

• Åsemor

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hei du:-)

Lysst på besøk i kveld eller...??

Hørtes utrolig godt ut det som du skulle kose deg med i kveld:-)

Det var vannvittig godt! Jeg har funnet ut den perfekte måte å steke biffen på. Først et par sekunder på hver side for å tette porene, og så inn i ovnen i noen minutter. Den blir så mør at ikke engang Big Horn har noe å stille opp med mot meg! :)

I tillegg leder Liverpool!

ShitDiddelyDo
Skrevet

PØH - proteiner bygger muskler - karbohydrater -. - - de med høy GI gjør at blodsukkeret skvetter opp på oss som har insulinresistens.

Jeg stoler mer på en indremedisiner enn en som er mot microbølger!

:-)

Du finner rimelig sikkert en hel haug med indremedisinere som sier noe helt annet enn din indremedisiner. :)

Når det gjelder blodsukker og diebates så vet jeg dog ikke stort. Annet enn at Kurt Wallanders sukkerverdi ligger på rundt 15.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og du snakker om søppel som ser på fotballkamp! :(

Kan ikke sammenligne sport med serier. Sport må sammenlignes med sport og serier med serier. :)

Skrevet

Du finner rimelig sikkert en hel haug med indremedisinere som sier noe helt annet enn din indremedisiner. :)

Når det gjelder blodsukker og diebates så vet jeg dog ikke stort. Annet enn at Kurt Wallanders sukkerverdi ligger på rundt 15.

hehe

*spiser nettmelon*

Skrevet

Da går du dere glipp av noe morsomt. Nå må jeg skru på Tv2 :)

Vi så på CSI vi - og nå så vi MAD-TV - hehe

mariaflyfly
Skrevet

Det var vannvittig godt! Jeg har funnet ut den perfekte måte å steke biffen på. Først et par sekunder på hver side for å tette porene, og så inn i ovnen i noen minutter. Den blir så mør at ikke engang Big Horn har noe å stille opp med mot meg! :)

I tillegg leder Liverpool!

Du får søke deg jobb på Palace. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får søke deg jobb på Palace. :)

Palaca, ja. Dit vil jeg snart igjen! :)

mariaflyfly
Skrevet

Palaca, ja. Dit vil jeg snart igjen! :)

Samma her. :) Kan ikke skjønne at du nevnte Big Horn over her. Palace pisser på Big horn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Samma her. :) Kan ikke skjønne at du nevnte Big Horn over her. Palace pisser på Big horn.

Selvsagt, men få slå Big Horn dersom det eneste man er ute etter er en saftig biff med litt størrelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...