rufsetufsa Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jepp - skal gå NKI sitt kurs :-) - regner med å få det dekket av jobbem. Det koster 17.000 pluss tegnekofferten til 3-4.000. Og det tar SINNSYKT mye tid. Selv er jeg ikke halvveis enda. Det er mye mer jobb enn man skulle anta, og man skal være bra strukturert og flink til å jobbe selvstendig. 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det koster 17.000 pluss tegnekofferten til 3-4.000. Og det tar SINNSYKT mye tid. Selv er jeg ikke halvveis enda. Det er mye mer jobb enn man skulle anta, og man skal være bra strukturert og flink til å jobbe selvstendig. HERLIG - jeg elsker alt som lukter av skole, ekamener og prøver. Er det moro? Får man karakterer? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 HERLIG - jeg elsker alt som lukter av skole, ekamener og prøver. Er det moro? Får man karakterer? Ja, man får karakterer. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.