Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest parfyma
Skrevet

Hvor lenge holder parfyme seg? Når den er åpnet og når den ikke er åpnet.

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Ca 200 år? Vi fant 4711 som sikkert er 150 år, den luktet like godt.

Skrevet

Vet ikke hvor lenge den holder seg, men den holder seg dårligere når den står i et (varmt) skap, på badet, feks. Jeg oppbevarer mine parfymer i kjøleskapet, jeg bruker det så sjelden.

Gjest veldig forskjellig
Skrevet

Veldig individuelt. Både på type parfyme, men mest på oppbevaring (har den stått mørkt / inne i esken sin, og ikke varmt, holder den mye lenger enn hvis den har blitt utsatt for "mykji lys og varme".

Har ikke så mye å si om den er åpnet, særlig ikke hvis det er spray på den, for da har det ikke kommet så mye luft til.

Er den blitt mørkere er den som regel blitt harsk i lukten også.

Lukter den litt rart, kast den!

Er du i tvil, ta den med til et parfymeri der de kjenner den.

Har du fått gave som du ikke skal bruke med en gang, la den stå i esken, i passe kjølig rom (helst kjeller, ikke kjøleskap, det er for kaldt). Soverom er bedre enn bad (hos de fleste).

Skrevet

Spørs på om den står varmt og lyst, eller mørkt og kaldt. Vil du bevare den lengst mulig, så oppbevar flaska i eska eller boksen, og la den stå i et kjølig rom eller kjøleskap. Har du mye parfyme, eller bruker den sjelden så er det ingen god ide å la den stå varmt og lyst på badet.

Gjest tjohooo
Skrevet

Vil tilføye:

Fra 1-3 år (dersom den oppbevares mørkt og kjølig), avhengig av hva den er laget av.

Skrevet

Spørs på om den står varmt og lyst, eller mørkt og kaldt. Vil du bevare den lengst mulig, så oppbevar flaska i eska eller boksen, og la den stå i et kjølig rom eller kjøleskap. Har du mye parfyme, eller bruker den sjelden så er det ingen god ide å la den stå varmt og lyst på badet.

Det gjør jeg, ingen problemer her i gården.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...