Gå til innhold

Hvordan ser kvinner på mindre pene menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest machogrisen

Hvis en mann ble slått ihjel ville jeg syntes det var like tragisk om han var pen eller stygg. Hvis innlegget ditt egentlig er et spørsmål: "har en slik mann sjans hos damene?" Så vet du sikkert like godt som jeg at verden er full av "stygge" menn som har kjærester, og slett ikke er de alle rike og "vellykket". MEN det er et stort men. Menn som kaller seg selv ekkel motbydelig machogris og stakkarslig taper har særdeles liten sjans hos damer. Selvfølgelig er det vanskelig å like en som tenker på seg selv slik. (Og det er også vanskelig å bli sjarmert av en som tenker at alle damer bryr seg bare om utseende og utvendig vellykkethet)

Innlegget var ikke om slike menn har sjangs hos damene. Innlegget tok utgangspunkt i at de ikke hadde sjangs. Når de ikke har sjangs, har de da likevel livets rett?

Gjest Brynhild

Innlegget var ikke om slike menn har sjangs hos damene. Innlegget tok utgangspunkt i at de ikke hadde sjangs. Når de ikke har sjangs, har de da likevel livets rett?

Selvfølgelig har de livets rett. Det fins tom. hjelp for slike menn og kvinner.

De bør begynne hos fastlegen og få en henvisning til psykolog, slik at de kan få adekvat hjelp og støtte til å heve både selvrespekten og respekten for andre.

Det er ingen som har blitt henrettet for dårlig selvtillit til nå, så vidt jeg vet. Jeg har heller aldri hørt noen ønske å slå ihjel usikre mennesker som sliter, verken fra menn eller kvinner. Ei heller stygge mennesker, hvis det skulle være det eneste problemet. Dette vet du godt selv. Den eneste som dømmer deg til ikke å ha like rettigheter som "pene" "vellykkede" menn, er deg selv, ikke all verdens kvinner.

Gjest Swanen

Gutter med lav selvtillit kan være søtt, men når voksne menn ikke har selvtillit så blir det vondt. Dessverre klarer ikke alle foreldre å gi barna nok selvtillit og tro på seg selv.Når man blir voksen, må vi ordne dette selv.Men alt dette du skriver om kan du jo gjøre noe med. Du kan kjøpe bøker om hvordan man bygger opp selvtilliten, utvikle humor, treningsbøker. Du kan spare penger til en operasjon i Danmark for å forlenge.

Annonse

løvinne71

i styre og stell vil det nok aldri bli krig. Dere vil kakle istedet, og forsøke å baksnakke fienden ut av deres territorum. Deres små såpeoperaaktige intriger nede på syklubben er ikke noe bevis for at kvinner er forskjellige i sitt syn på menn.

Ja, nå forstår jeg plutselig svært godt hva du mente med ditt første innlegg!

Hvis dette er kvinnesynet du utstråler, har du nok fullstendig rett i at alle kvinner vil oppfatte deg som en mislykket og fullstendig verdiløs taper!

Menn med en slik innstilling trenger vi ikke.

Og mange ville sikkert også ønsket deg død!

Så du har nok helt rett i dine antagelser!

Lykke til videre med ditt miserable ensomme liv!

(får håpe det ikke blir så langt da...)

Gjest Kjekk og grei mann

Hvis dette er kvinnesynet du utstråler, har du nok fullstendig rett i at alle kvinner vil oppfatte deg som en mislykket og fullstendig verdiløs taper!

herlig svar :-)

Som nesten skallet mann uten den sedvanlige enormt opphøyede selvtillit dagens menn ofte har, med sær humor og med godt synlig mage - tør jeg påstå at utseendet ikke betyr alt.

Holdninger og meninger betyr derimot ganske så mye.

De holdninger du presenterer i en del av svarene her, er av typen som får kvinner til å løpe - samt varsle alle sine kvinnelige bekjente om å styre milevis unna deg...

Tootsieroll1365380854

i styre og stell vil det nok aldri bli krig. Dere vil kakle istedet, og forsøke å baksnakke fienden ut av deres territorum. Deres små såpeoperaaktige intriger nede på syklubben er ikke noe bevis for at kvinner er forskjellige i sitt syn på menn.

*lol*

Endelig en som har skjønt det!

Mrs. Wallace

Jeg treffer for tiden en som kanskje ikke er noe fruktfat, men som vi har funnet tonen! Vi stortrives i hverandres selskap og jeg tror vi begge føler at vi har funnet en "sjelevenn", selv om jeg alltid har trukket på smilebåndet av det tidligere. :o)

Tynn i håret er han også, men han har en lun og god humor, en helt vanlig og god kropp og han er kjempesnill!

Og vi klarer knapt vente til vi treffes igjen! :o) *Smiler varmt*

Det var et skikkelig glad-innlegg! Så hyggelig. ;o)

Annonse

Gjest sier vel seg selv....

snakk om å pynte på sannheten.. innlegget ditt var fult av "riktige" og "snille" kvinnefraser, men vi vet begge at det bare er bullshit. Det er mye mer synd på brad pitt enn på woody allen hvis brad pitt dør.

Ja, det er vel ikke så synd på Woody Allen dersom Brad Pitt dør?

Icora Panter

På samvittigheten min er det ingen forskjell på mennesker"! Uansett hvordan den personen ser ut eller hvor han kommer fra. Men velger som regel ikke menn som har dårlig humor, mindre pen, øl mage osv.. Men der er for at de er altfor ulike meg..

Men hadde da aldri stått å sett på at noen skadet et annen mennske uansett gvordan han ser ut..

Icora Panter

Damer vil ikke ha menn som bare synes synd på seg selv hele tiden og har en sur og irritert holdning..

Kanksje problmet ditt ligger der?

• 1 måned senere...
Gjest ekkel motbydelig mannsgris

Hva med sutrete selvmedlidende kvinner da? Skal vi la dem innhalere gass også og ønske dem døde eller er det mer synd på dine medsøstre?

Og hva slags motbydelig kjerring er du egentlig som har ett slikt syn på menn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...