Gå til innhold

Menn er enkle :-)

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Gubben smilte værre enn en småttis på julaften da jeg kom hjem igår. Jeg kom inn døra, og man skriker "YYEEEESS"!!!

Men i jøss sier jeg, "sikker på at vi hadde vunnet millioner på Extra eller noe (ennå vi ikke spiller det ;-) jeg skjønte IKKE noe, han var helt i hundre.

Jammen hva ER det, prøver jeg igjen;

"Liverpool er i finalen i Chamions Leauge!"

javel, sier jeg og skjønner forstatt ikke at det er spesielt stas. Jeg er igrunn litt mer opptatt av at jeg ikke fikk sett "Fruene" igår, sånt som virkelig betyr noe ;-)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

14

• flisa

6

• Katt-ja

4

• Babette

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

mariaflyfly
Skrevet

Hehe! Var omtrent sånn humøret på gubben var også, da jeg kom hjem fra Ikea. ;)

Skrevet

Hehe, jeg hadde heller ikke skjønt en dritt hvis noen hadde skreket slik av noe sånt.

Fruene??....hva slags greier er det? Joda, regner med at det er mye mer å skrike om,...helt sikkert:-)

serendipity
Skrevet

Hehe, jeg hadde heller ikke skjønt en dritt hvis noen hadde skreket slik av noe sånt.

Fruene??....hva slags greier er det? Joda, regner med at det er mye mer å skrike om,...helt sikkert:-)

Visst er det vel :-) "Frustrerte Fruer".

Skrevet

Visst er det vel :-) "Frustrerte Fruer".

Frustrerte Fruer har jeg såvidt hørt om, men ikke sett. Regner med at det er noe å skrike høyt om ja:-)

serendipity
Skrevet

Frustrerte Fruer har jeg såvidt hørt om, men ikke sett. Regner med at det er noe å skrike høyt om ja:-)

:-)

Skrevet

Liverpol er et møkkalag. Det beste laget tapte, sa Mourinho. Det har han helt rett i.;o)

serendipity
Skrevet

Liverpol er et møkkalag. Det beste laget tapte, sa Mourinho. Det har han helt rett i.;o)

For meg kunne like gjerne Tufte IL ha vunnet ! :-)

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Fotball er jeg så likeglad til at jeg ikke vet hva det snakkes om når noen ser på det. Vanligvis er det ryggen min som se på TV da, og øra er lukket.

Jeg fikk lynkurs i de ulike finessene i terminologien, og 5 minutter etterpå husket jeg ingenting. Egentlig blir jeg ansett for fotballimbesill.

En visstnok meget kjent fotballspiller var helt ukjent for meg enda jeg ble vist et kjempestort bilde på førstesiden av en stor avis, og navnet hans ble nevnt ca 50 ganger gjennom sidene i avisen.

Da jeg svarte med å spørre om hvordan det er med damefotball, ble jeg straks oppgitt av hele gjengen. Det var som å slippe lufta ut av en oppblåsbar "skrik"-figur. Fra stor forkrekkelse til oppgitt dyp brønn-stemning.

Skrevet

Det synes jeg ikke er noe å bry seg om. Det er betraktelig mer oppsiksvekkende at Tampa Bay Lightning leder Eastern Conference med 46 seiere, og at Mighty Ducks of Anaheim ligger nede på 12 plass i Western Conference med bare 29.

".................................."

skorpionfisken
Skrevet

Heeehehehehe.

Ja tenk at de går sånn opp i den fotballen da.

To venner av meg heier på hvert sitt lag, den ene på Liverpool og den andre på Leeds. Etter en kamp hvor Liverpools nye keeper som de hadde fått fra Leeds hadde sluppet inn et mål, tok min Leeds-elskende venn kontakt med den andre og beklaget dypt og helt seriøst at den nye keeperen hadde sluppet inn målet. Han var oppriktig lei seg for at den keeperen som de hadde overtatt fra Leeds ikke gjorde jobben sin ordentlig. Liverpool supporteren måtte trøste Leeds supporteren med at han var jo ung, og han kunne se at han egentlig var en veldig god keeper.

Jeg satt lamslått og hørte på dem, mens jeg gikk for å se "livet på Saltøen" for å få litt seriøsitet inn i livet mitt igjen...

:-)

Skrevet

Fotball er jeg så likeglad til at jeg ikke vet hva det snakkes om når noen ser på det. Vanligvis er det ryggen min som se på TV da, og øra er lukket.

Jeg fikk lynkurs i de ulike finessene i terminologien, og 5 minutter etterpå husket jeg ingenting. Egentlig blir jeg ansett for fotballimbesill.

En visstnok meget kjent fotballspiller var helt ukjent for meg enda jeg ble vist et kjempestort bilde på førstesiden av en stor avis, og navnet hans ble nevnt ca 50 ganger gjennom sidene i avisen.

Da jeg svarte med å spørre om hvordan det er med damefotball, ble jeg straks oppgitt av hele gjengen. Det var som å slippe lufta ut av en oppblåsbar "skrik"-figur. Fra stor forkrekkelse til oppgitt dyp brønn-stemning.

herlig! .)

serendipity
Skrevet

neandertalere....:-)

Intet mindre!

Skrevet

Tullinger? Jo, særlig fordi det ikke var Chelsea som vant...

Laber stemning hos oss i går kveld :-(

Skrevet

På dette området må vi være svært like. Fotball interesserer meg midt i øret.

Skrevet

Sport er lek, og lek er alldeles ikke for de enkle. For intelligente og komplekse mennesker fordrer det tvert om mye interessant å gi seg hen til det ikke-rasjonelle.

Noen menn er faktisk intelligente _og_ hengivne fotballelskere :-)

Skrevet

"Det er nesten så jeg får tårer i øynene av dette her altså" med dønn alvorlig stemme. "yeah right" sier jeg, det har jeg bare hørt EN gang før, nemlig da tulla smilte til han for første gang. "ja, du vet virkelig ikke hvor STORT dette er du" sier han som om det er mist like viktig som at jentungen kan smile. Og han hadde faktisk tårer i øynene.

*himle*

Skrevet

Sport er lek, og lek er alldeles ikke for de enkle. For intelligente og komplekse mennesker fordrer det tvert om mye interessant å gi seg hen til det ikke-rasjonelle.

Noen menn er faktisk intelligente _og_ hengivne fotballelskere :-)

men ikke noe for meg :)

Jeg har hatt mine år med en fotballinteressert. Grynt.

Skrevet

For meg kunne like gjerne Tufte IL ha vunnet ! :-)

Ja heia tufte, ja heia tufte.

Skal jeg jammen nevne. )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...