Gå til innhold

Menn er enkle :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle skikkelige mannfolk elsker fotball. Slik er det, og slik skal det være.

Neida, det var litt hardt tatt i.

Men alle jeg har vært bort i har elsket det. Og jeg har elsket at de elsker det.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

14

• flisa

6

• Katt-ja

4

• Babette

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Tullinger? Jo, særlig fordi det ikke var Chelsea som vant...

Laber stemning hos oss i går kveld :-(

Mine to sønner ble i hvert fall glade:-)

Skrevet

Hehe! Var omtrent sånn humøret på gubben var også, da jeg kom hjem fra Ikea. ;)

mmmmm:-)

IKEA er ekstremsport som passer meg :)

Skrevet

men ikke noe for meg :)

Jeg har hatt mine år med en fotballinteressert. Grynt.

Min kar liker fotball godt, men er i sannhet mest middels interessert - glemmer at det er viktige kamper, konstaterer at de går på en annen kanal enn de tilgjengelige, orker ikke... Han forrige jobber vel enda hardt for å få med seg det meste.

Skrevet

Mine to sønner ble i hvert fall glade:-)

Hmpf. Liker ikke Rise. Guttungen heier på Chelsea,- og det smitter litt over på resten av familien,da.

Skrevet

Min kar liker fotball godt, men er i sannhet mest middels interessert - glemmer at det er viktige kamper, konstaterer at de går på en annen kanal enn de tilgjengelige, orker ikke... Han forrige jobber vel enda hardt for å få med seg det meste.

Ja, du nærmer deg! hehe

Skrevet

Men alle jeg har vært bort i har elsket det. Og jeg har elsket at de elsker det.

Da er du ihvertfall ikke en konkurrent for meg! *he he*

Jeg er bare SÅÅÅÅ glad for at jeg ikke har en fotballidiot til mann! *S*

Her i huset er det kun fruen som flipper ut, og det er KUN hvert fjerde år, da jeg ser omtrent alt som er av fotball-VM på TV. Husbonden nøyer seg da med finalerundene...

Ellers sier jeg som serendipity: Kunne like gjerne vært Tufte IL som vinner! *he he*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hmpf. Liker ikke Rise. Guttungen heier på Chelsea,- og det smitter litt over på resten av familien,da.

Hadde jeg heia på Chelsea kunne jeg pådratt meg deng:-) De er 19 og 14 år...

Skrevet

Da er du ihvertfall ikke en konkurrent for meg! *he he*

Jeg er bare SÅÅÅÅ glad for at jeg ikke har en fotballidiot til mann! *S*

Her i huset er det kun fruen som flipper ut, og det er KUN hvert fjerde år, da jeg ser omtrent alt som er av fotball-VM på TV. Husbonden nøyer seg da med finalerundene...

Ellers sier jeg som serendipity: Kunne like gjerne vært Tufte IL som vinner! *he he*

Hehe, nei da skal jeg ikke legge meg etter din gubbe. Jeg holder meg til fotballidiotene.

Selv er jeg generelt idrettsinteressert, men ikke spesielt i fotball. Men landskamper og VM-kamper får jeg gjerne med meg.

Skrevet

Hadde jeg heia på Chelsea kunne jeg pådratt meg deng:-) De er 19 og 14 år...

OK, da må man jo begynne å passe seg :-)

Skrevet

Hehe, nei da skal jeg ikke legge meg etter din gubbe. Jeg holder meg til fotballidiotene.

Selv er jeg generelt idrettsinteressert, men ikke spesielt i fotball. Men landskamper og VM-kamper får jeg gjerne med meg.

En som "bare" er interessert i landskamper og VM tåler jeg fint, men jeg hadde bare ikke holdt ut med en som MÅTTE se alle kamper i Champ. Leage, tippekampene, klubbkampene i Norge etc etc.

Uff!

serendipity
Skrevet

"Det er nesten så jeg får tårer i øynene av dette her altså" med dønn alvorlig stemme. "yeah right" sier jeg, det har jeg bare hørt EN gang før, nemlig da tulla smilte til han for første gang. "ja, du vet virkelig ikke hvor STORT dette er du" sier han som om det er mist like viktig som at jentungen kan smile. Og han hadde faktisk tårer i øynene.

*himle*

Er det mulig ;-) he he.. Min gubbe er Liverpool på sin hals (egentlig ikke HELT fanatisk, men dog).. men i går var han helt ellevill... Og viste null forståelse for at ikke jeg fikk med meg fruene...

Skrevet

En som "bare" er interessert i landskamper og VM tåler jeg fint, men jeg hadde bare ikke holdt ut med en som MÅTTE se alle kamper i Champ. Leage, tippekampene, klubbkampene i Norge etc etc.

Uff!

Ikke så ofte vi har vært uenige i det siste, morsan, men her har vi en stoor forskjell på oss. Hjemme hos oss er jeg med og ser på kamper, både på TV og live. Og sønnen min sine kamper, selvsagt.

Men jeg får vel innrømme at jeg ikke var like interessert for 10 år siden. Har nok noe med sønnen å gjøre, tror jeg.

Skrevet

Tøv. Mitt skikkelige mannfolk misliker fotball like mye som meg.

Skrevet

Tøv. Mitt skikkelige mannfolk misliker fotball like mye som meg.

Les innlegget en gang til. Jeg sier jo at det var litt hardt tatt i.

serendipity
Skrevet

MEG OGSÅ!!!! Men det gjelder vel igrunn shopping generelt.

Skrevet

Er det mulig ;-) he he.. Min gubbe er Liverpool på sin hals (egentlig ikke HELT fanatisk, men dog).. men i går var han helt ellevill... Og viste null forståelse for at ikke jeg fikk med meg fruene...

Vi har heldigvis to tver. Jeg gikk inn til han etter fruene, var bare et par minutter igjen av kampen. Tror jeg kunne sagt at huset brant ned uten at han ville reagert.

serendipity
Skrevet

Vi har heldigvis to tver. Jeg gikk inn til han etter fruene, var bare et par minutter igjen av kampen. Tror jeg kunne sagt at huset brant ned uten at han ville reagert.

Vi har også det, men jeg var ikke hjemme og fikk ikke sett (min egen skyld). Me kom hjem til hans "hyl" og lurte nå litt da... he he..

Skrevet

Fotball? Uniformert flokkmentalitet tilsatt tribunefyll og ekstremvold. Livsløgna for enkle sjeler. ;^)

Skrevet

IKEA er galskap. Jeg ser på det å hoppe fra Prekestolen (eller evt. trollveggen, hvis man skal slå seg skikkelig løs) som mer stabilt enn å tilbringe tid der :-)

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...