Gå til innhold

Menn er enkle :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKEA er galskap. Jeg ser på det å hoppe fra Prekestolen (eller evt. trollveggen, hvis man skal slå seg skikkelig løs) som mer stabilt enn å tilbringe tid der :-)

".................................."

Jeg kjenner en MEGET godt som er helt enig med deg.....hmmm- det kan jo ikke stemme...hehe

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

14

• flisa

6

• Katt-ja

4

• Babette

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Snoopy83
Skrevet

Noen menn tror at de ved å late som de er lykkelige, blir lykkelige.

Det gjelder kvinner og, men de praktiserer ikke dette så ofte på fotballen som menn.

Skrevet

Ikke så ofte vi har vært uenige i det siste, morsan, men her har vi en stoor forskjell på oss. Hjemme hos oss er jeg med og ser på kamper, både på TV og live. Og sønnen min sine kamper, selvsagt.

Men jeg får vel innrømme at jeg ikke var like interessert for 10 år siden. Har nok noe med sønnen å gjøre, tror jeg.

*S* Her har nok sønnen arvet sine foreldres labre fotballinteresse, gitt! ;-)

Han synes det er utrolig kjedelig å spille fotball ettersom det ikke er lov å finne på nye regler underveis. Jeg tror han hadde passet best til å spille "Tommy-ball" (Tommy & Tigern"). ;-)

Gjest BattleClown
Skrevet

Synes det er mer synd at så få jenter setter pris på fotball, og sport generelt. Det er tross alt ekte drama, det eneste som er ekte med tv-titting er sofaen man sitter i ;)

Nå har du i hvert fall fått en forsmak på hvordan gubben vil juble om han en dag skulle vinne et stort beløp :)

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

På dette området må vi være svært like. Fotball interesserer meg midt i øret.

Jeg spurte hva de visste om dyregruppen suidae, sus scrofa domesticus?

Ingenting (kollektiv himling med alle øyne)

Jeg sa at "det er det dere står og griller nå!".

serendipity
Skrevet

Noen menn tror at de ved å late som de er lykkelige, blir lykkelige.

Det gjelder kvinner og, men de praktiserer ikke dette så ofte på fotballen som menn.

Min man ER/BLIR lykkelig av det, DET er det ingen tvil om..

serendipity
Skrevet

Synes det er mer synd at så få jenter setter pris på fotball, og sport generelt. Det er tross alt ekte drama, det eneste som er ekte med tv-titting er sofaen man sitter i ;)

Nå har du i hvert fall fått en forsmak på hvordan gubben vil juble om han en dag skulle vinne et stort beløp :)

Fotball ekte??? Hva er vel mer ekte enn "Fruene" i Wisteria Lane?? For ikke å snakke om "Lost", og Sawyer, HAN er ekte han ;-)

Og "Shopaholic" da, de handler jo faktisk... det er ekte det!!!

Skrevet

Fotball ekte??? Hva er vel mer ekte enn "Fruene" i Wisteria Lane?? For ikke å snakke om "Lost", og Sawyer, HAN er ekte han ;-)

Yeah, right.

Skrevet

Helt enig, Ser! :D

Krysser fingrene for avkledd Sawyer i dag!

Takk for dumb blonde-tipset, forresten, håret mitt ble helt fantastisk. ;)

serendipity
Skrevet

Så bra :-) Dumb Blond er slett ikke så "dumb" ;-)

Ja til avkledd Sawyer :-)!!!

Skrevet

Ja ikke sant? Den Dumb Blonde var kjempebra :)

Og - selvfølgelig - ja til avkledd Sawyer ikveld!

;)

Skrevet

Vi savnet deg igår...tenkte at du var frarøvet pc'en igjen ;)

Får ta det igjen ikveld, da, før Lost. *S*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg våknet med et smil i dag og smiler ennå.

Man er ikke enkel når man gleder seg over at Liverpool er i CL-finalen. Ikke enkel i det hele tatt! :)

Dette er det største jeg har opplevd i fotball siden Norge slo Brasil i en avgjørende VM kamp - st. aften 98! :)

Skrevet

IKEA er galskap. Jeg ser på det å hoppe fra Prekestolen (eller evt. trollveggen, hvis man skal slå seg skikkelig løs) som mer stabilt enn å tilbringe tid der :-)

".................................."

IKEA til vanlig er ikke galskap.

Men IKEA på lørdager og IKEA den siste måneden før jul (og første uken etter feriepenge/skattepengeutbetaling) er galskap.

Og nesten en garanti for samlivsproblemer om man går der som par.

serendipity
Skrevet

Jeg våknet med et smil i dag og smiler ennå.

Man er ikke enkel når man gleder seg over at Liverpool er i CL-finalen. Ikke enkel i det hele tatt! :)

Dette er det største jeg har opplevd i fotball siden Norge slo Brasil i en avgjørende VM kamp - st. aften 98! :)

AKKURAT det sa samboeren også!!!!!

serendipity
Skrevet

Neida, jeg hadde et RL igår (utrolig nok ;-)

Skrevet

Var jeg med da??

Jeg er trøtt for tiden, husker ikke....

Mrs. Wallace
Skrevet

Mannen her i huset ble jagd på pub for å se kampen, slik at undertegnede fikk se fruene.

Det er vel unødvendig å si at han kom hjem veeldig sent og veeldig animert - og han har smilt fårete i hele dag.

Det er litt ekstra lykke i hjemmet når Liverpool vinner.

serendipity
Skrevet

Du har mail :-)

Skrevet

Du har mail :-)

Jepp, leste den nå. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...