Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest begonia
Skrevet

Noen som bare tar mascara på de øverste vippene? Jeg hr pleid å ta på de nederste også, men uten unntak så må jeg fram med en Q-tips for å fjerne søl, så nå gidder jeg ikke mer. Synes det så ok (nok) ut med mascara bare på de øverste jeg? Hva gjør dere?

Skrevet

Kun på de øverste. Og i morrest fikk vasken sin del også ettersom jeg mista børsten... :o)

serendipity
Skrevet

Tar på opp og nede, men et godt "triks" er å kun ta på vippene oppe om man ser veldig trøtt ut. (har lest det)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Begge. Men kun på de øverste når jeg er for trøtt til å gidde å ha på begge =)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har på begge. Men vær forsiktig når du påfører på de underste. For mye mascara der ser bare rart ut.

Luna21365380663
Skrevet

Jeg hørte/leste av en sminke-ekspert, at man bare skulle ta på de øverste, så det gjør jeg..

Hvis jeg tar på de nederste, ser jeg ut som en hore med dådyrøyne, og det tar seg rett og slett ikke ut!

Andre kan passe i det, men ikke alle.. Som oftest synes jeg det ser veldig rart ut..

Miss seventy
Skrevet

Jeg hørte/leste av en sminke-ekspert, at man bare skulle ta på de øverste, så det gjør jeg..

Hvis jeg tar på de nederste, ser jeg ut som en hore med dådyrøyne, og det tar seg rett og slett ikke ut!

Andre kan passe i det, men ikke alle.. Som oftest synes jeg det ser veldig rart ut..

Jeg synes det ser mye rarere ut å ha mascara bare øverst.. ser ut som man ikke ble ferdig med å sminke seg eller noe..

Har alltid på både over og under, og det tror jeg er vanlig...?

Luna21365380663
Skrevet

Jeg synes det ser mye rarere ut å ha mascara bare øverst.. ser ut som man ikke ble ferdig med å sminke seg eller noe..

Hmm.. de fleste jeg ser og kjenner, har bare øverst.. bor du i Oslo, så er det kanskje mer vanlig? Bergen er kanskje ikke såå urban?

JEG kan i alle fall ikke ha nederst, da ser jeg som sagt ut som ei hore.. Ble sminket slik da jeg giftet meg, og det var helt tragisk! Jeg har nokså lange øyenvipper, og ytterst er de nokså lyse, men ellers er det god farge på de. Trenger ikke at de henger til langt ned på kinnbeina, liksom.. ;p Men det kommer kanskje også på hvilken "look" en er ute etter. Jeg går for en litt naturlig look, og bruker generelt ikke mye sminke. Foundation, rouge, maskara og kanskje en diskre øyenskygge. Når det gjelder leppestift, finner jeg ingen farge som kler meg.. ikke at jeg har lett så mye, men synes det er stress å måtte passe på den hele tiden..

Miss seventy
Skrevet

Hmm.. de fleste jeg ser og kjenner, har bare øverst.. bor du i Oslo, så er det kanskje mer vanlig? Bergen er kanskje ikke såå urban?

JEG kan i alle fall ikke ha nederst, da ser jeg som sagt ut som ei hore.. Ble sminket slik da jeg giftet meg, og det var helt tragisk! Jeg har nokså lange øyenvipper, og ytterst er de nokså lyse, men ellers er det god farge på de. Trenger ikke at de henger til langt ned på kinnbeina, liksom.. ;p Men det kommer kanskje også på hvilken "look" en er ute etter. Jeg går for en litt naturlig look, og bruker generelt ikke mye sminke. Foundation, rouge, maskara og kanskje en diskre øyenskygge. Når det gjelder leppestift, finner jeg ingen farge som kler meg.. ikke at jeg har lett så mye, men synes det er stress å måtte passe på den hele tiden..

Jeg bruker KUN mascara og litt farge på brynene jeg da, for jeg vil bare ha en naturlig look. Mine bryn/vipper er lyse, så det trengs.

Kan skjønne du blir seende rar ut om du har lange vipper, DA er det ikke pent med særlig mye mascara uansett nei. Blir litt for voldsomt det.

Skrevet

Jeg bruker mascara på vippene både oppe og nede.

Bare oppe virker litt "halvferdig" på meg.

Mary Poppins
Skrevet

det tror jeg også er vanlig, sjeldent jeg ser noen med bare mascara på overvippene.

Miss seventy
Skrevet

det tror jeg også er vanlig, sjeldent jeg ser noen med bare mascara på overvippene.

Eneste som jeg har lagt merke til at ofte gjør det er hun skuespilleren Kate Beckinsale (eller hvordan det skrives), får henne til å få en gammeldags look på en måte...

Gjest @riele
Skrevet

Jeg har på maskara på de nederste vippene ja, det blir liksom ikke komplett uten. Men jeg har sett mange som ikke bruker det. Noen som sikkert hadde kledd det og noen som er fin nok uten.

Men jeg bruker ikke samme maskara oppe og nede da. På de øverste bruker jeg sort maskara med f.eks bøyeffekt eller volum, mens på de nederste legger jeg mørkebrun maskara med tynnere kost.

Skrevet

Jeg har mascara både på over- og undervippene.

Det ser temmelig merkelig ut om jeg bare tar på overvippene.

Gjest batteri
Skrevet

tar kun på de øverste, selv om det ser penere ut hvis jeg tar på de nederste også, men kan ikke det pga. har litt lange vipper nederst og jeg blir garantert svart under øynene pga.det smitter av..ganske dumt egentlig.

Skrevet

Tja, kommer an på! :-)

Hvis jeg skal ha en mest mulig "usminket look", så tar jeg bare ett lett strøk på overvippene.

Skal jeg ha full krigsmaling kan jeg ofte ha på mascara på undervippene også.

I mellomtilfellene er det litt hipp som happ. Liker å variere litt hvordan jeg sminker meg.

Gjest mascara flekk
Skrevet

tar kun på de øverste, selv om det ser penere ut hvis jeg tar på de nederste også, men kan ikke det pga. har litt lange vipper nederst og jeg blir garantert svart under øynene pga.det smitter av..ganske dumt egentlig.

Kanskje du kan klippe dem? ;)

Skrevet

Har mascara både oppe og nede. Har aldri noe problem med at det blir søl av det.

Skrevet

Tar på både oppe og nede, men bare et lett lag på de nede, ellers ser jeg sykelig ut..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...