Gjest Dette husker jeg ikke. Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvordan var dette igjen : Få til "/" motsatt veg. Til høyre for "Å" har tasten tre tegn, hvordan får jeg frem disse? :/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Du har forskjellig tastatur for meg skjønner jeg. Skal du ha de tegnene som står til høyre på tastene så hold ned AltGr-tasten mens du trykker det aktuelle tegnet. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 / motsatt er jo bare å trykke på tasten tilslutt i tallrekka helt øverst. Der har du en tast med 3 tegn. Den ved siden av Å er det bare å trykke på for å få frem ¨ tegnet, men du må trykke mellomtasten etterpå. ^ tegnet får du ved å trykke skiftasten og tasten samtidig. Husk mellomtasten etterpå. ~ tegnet ved å trykke ctl + alt knappen pluss tasten. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 / motsatt er jo bare å trykke på tasten tilslutt i tallrekka helt øverst. Der har du en tast med 3 tegn. Den ved siden av Å er det bare å trykke på for å få frem ¨ tegnet, men du må trykke mellomtasten etterpå. ^ tegnet får du ved å trykke skiftasten og tasten samtidig. Husk mellomtasten etterpå. ~ tegnet ved å trykke ctl + alt knappen pluss tasten. og hvis du skal ha ô eller ö, må du trykke o istedetfor space etterpå... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 / motsatt er jo bare å trykke på tasten tilslutt i tallrekka helt øverst. Der har du en tast med 3 tegn. Den ved siden av Å er det bare å trykke på for å få frem ¨ tegnet, men du må trykke mellomtasten etterpå. ^ tegnet får du ved å trykke skiftasten og tasten samtidig. Husk mellomtasten etterpå. ~ tegnet ved å trykke ctl + alt knappen pluss tasten. ~ tegnet ved å trykke ctl + alt knappen pluss tasten. Det er lettere å trykke AltGr + den aktuelle tasten vel... ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 og hvis du skal ha ô eller ö, må du trykke o istedetfor space etterpå... Eller ä eller ë... ;o) Bare ¨ gir lite mening ja. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 ~ tegnet ved å trykke ctl + alt knappen pluss tasten. Det er lettere å trykke AltGr + den aktuelle tasten vel... ;o) ~ det har du rett i:-) 0 Siter
annegunn Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Eller ä eller ë... ;o) Bare ¨ gir lite mening ja. Ikke i min (unix-)verden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.