Gå til innhold

kvinnelig ejakulasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok mulig. Men det vil da neppe være _uten_ stimulans av g-punktet, men heller med indirekte stimulans (bruk av musklene etc.).

For å finne ut forskjellen på ejakulasjonsvæske og urin er det bare å smake på det. Men vær oppmersom på at det ofte er litt urin i det som kommer ut - det varierer som regel fra gang til gang.

"................................"

Gjest Du har nok rett.

Det er nok mulig. Men det vil da neppe være _uten_ stimulans av g-punktet, men heller med indirekte stimulans (bruk av musklene etc.).

For å finne ut forskjellen på ejakulasjonsvæske og urin er det bare å smake på det. Men vær oppmersom på at det ofte er litt urin i det som kommer ut - det varierer som regel fra gang til gang.

Du har nok rett der.

Jeg har fått det til,men har aldri brukt g.pungtet.

Det var ved slikking, og jeg bruker alltid musklene aktivt.

Gjest ejakuleringsspørsmål

Nå ble jeg lettet! Trodde en stund at jeg hadde tisset på meg sist jeg onanerte:-) Jeg var skikkelig kåt og satt å onanerte. Så plutselig så kom det en sprut som ikke kom fra vagina ihvertfall...tenkte etterpå at det var da merkelig at jeg liksom skulle tisse på meg under orgasme, det har jeg aldri gjort før. Måtte lukte litt på det også, og det luktet ikke urin heller. Så da har jeg kanskje ejakulert da...:-) Ikke det at det skulle være så stort poeng å måtte gjøre det, eller at det skulle være så kult da, men må si at jeg liker bedre den tanken enn at jeg skulle ha tisset på meg:-)

Annonse

Nå ble jeg lettet! Trodde en stund at jeg hadde tisset på meg sist jeg onanerte:-) Jeg var skikkelig kåt og satt å onanerte. Så plutselig så kom det en sprut som ikke kom fra vagina ihvertfall...tenkte etterpå at det var da merkelig at jeg liksom skulle tisse på meg under orgasme, det har jeg aldri gjort før. Måtte lukte litt på det også, og det luktet ikke urin heller. Så da har jeg kanskje ejakulert da...:-) Ikke det at det skulle være så stort poeng å måtte gjøre det, eller at det skulle være så kult da, men må si at jeg liker bedre den tanken enn at jeg skulle ha tisset på meg:-)

Det ER kult :-)

"..........................."

Gjest rosa73

"Men vær oppmersom på at det ofte er litt urin i det som kommer ut"

Hvor har du det fra?

Gjest urin/ejakulasjon

Ja, men du må tenke på at all urin blir blank etter man har drukket en del gjennom dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...