Gå til innhold

Hvor ofte får dere komplimenter?

Anbefalte innlegg

Gjest sjelden komplimenter :-(

Hvor ofte får dere komplimenter av deres kjære, og er de uoppfordret eller er det som en påfølge av at dere selv har gitt h*n et kompliment først?

I begynnelsen da vi var sammen, fikk jeg komplimenter hele tiden, og det er vel helt vanlig, men så dabbet det av. Nå får jeg så og si aldri komplimenter mer, det er i såfall kun når jeg sier noe først.

Vi har vært sammen i ca. 3 år nå, og har det veldig fint sammen, ingenting å utsette, bortsett fra at jeg savner litt komplimenter.

Jeg gir ham komplimenter så og si hver eneste dag. Noen ganger svarer han ikke, men som regel sier han takk. Og en og annen gang, sier han at han synes det samme om meg f.eks.

Det samme gjelder med å si at vi elsker hverandre, det er alltid jeg som sier det først.

Er dette helt vanlig? Jeg "lider" jo ikke under dette, synes bare det hadde vært hyggelig å få høre det av og til.

Han er absolutt glad i meg, og vi har det strålende sammen, det vet jeg, så det er ikke det at han er lei meg eller noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183432-hvor-ofte-f%C3%A5r-dere-komplimenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss seventy

Nå har ikke vi vært sammen i mer enn to år, men vi gir vel hverandre mer komplimenter nå enn før. Nå er vi jo trygge på hverandre, og tør si akkurat hva vi mener. Elsker deg sier vi også mer og mer:)

Hos oss er nok han flinkest til begge deler, men jeg roser ham masse jeg også.

Tror det ville vært trist uten.

Annonse

Gjest Sinai

Jeg får komplimenter minst hver dag, og flere ganger daglig hvis vi er sammen hele dagen. Han er nok litt flinkere enn meg tror jeg. Vi har vært sammen i seks år, og det har vært sånn hele tiden. Jeg tror kanskje han er litt mer oppmerksom enn gjennomsnittet, når det gjelder komplimenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...