Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest aldrimer

Mange mennesker har forskjellig sexlyst. Har selv levd med en mann i 10 år som hadde liten (ingen) sexlyst. Han kommer aldri til å forandre seg.

Nå har jeg en ny mann og daglig sex. Livet er blitt 100 ganger bedre.

Sex er en stor del av forholdet.

Du lever bare en gang!

Gjest eden7

Mange mennesker har forskjellig sexlyst. Har selv levd med en mann i 10 år som hadde liten (ingen) sexlyst. Han kommer aldri til å forandre seg.

Nå har jeg en ny mann og daglig sex. Livet er blitt 100 ganger bedre.

Sex er en stor del av forholdet.

Du lever bare en gang!

Sant. Men jeg er jo glad i mannen min! Hvor lenge var dere sammen/gift? Jeg er enda ung, og lurer på om jeg kan ha det slik hele livet... Savner sex. Takk for svar:)

Sant. Men jeg er jo glad i mannen min! Hvor lenge var dere sammen/gift? Jeg er enda ung, og lurer på om jeg kan ha det slik hele livet... Savner sex. Takk for svar:)

er virkelig sex viktigere enn samlivet dere har sammen??

kan være han har gått lei av hele sexen. variasjon pleier å hjelpe. somregel hører vi at det er kvinnene som har dette problemet, så jeg synes det er godt at det bare ikke er vi som sliter...

snakk sammen, la han forstå deg, og du må høre på hva han har å si. kanskje kan dere møtes på midten?

prøv å ha sex andre plasser enn bare sengen, prøv ut leketøy (vibratorer og gjerne et lite rollespill)??

lykke til.

Gjest aldrimer

Selvfølgelig kan du være glad i mannen din selv om han ikke ønsker sex.

Vi var bare 16 da vi ble sammen, var sammen i 11 år og gift i 3 av dem Jeg prøvde å ikke mase meg til sex, men da fikk jeg jo aldri noe...

Tok på meg sexy undertøy osv. Han har aldri onanert i hele sitt liv, han er 30 og ikke homo.

han har vel bare ikke sexlyst stakkar.

Jeg gråt om kveden da jeg la meg, etter å ha blitt avvist gang på gang.

Var jeg på byen fikk jeg masse komplimenter og guttene hang etter meg. Så det var ikke utseende eller kroppen min det var noe galt med.

Trodde de fleste gutter var glad i sex jeg.

Etter 11 år sammen orket jeg ikke mer.

Innså at han aldri ville forandre seg.

Greit at sex ikke er alt i et forhold, men når det ikke er sex i det hele tatt teller det 95% i forholdet!

Vi mennesker er forskjellige, og du kan ikke tvinge ham til å ha mere sex med deg heller. Han har vel bare liten lyst.

Føler med deg.

Selvfølgelig kan du være glad i mannen din selv om han ikke ønsker sex.

Vi var bare 16 da vi ble sammen, var sammen i 11 år og gift i 3 av dem Jeg prøvde å ikke mase meg til sex, men da fikk jeg jo aldri noe...

Tok på meg sexy undertøy osv. Han har aldri onanert i hele sitt liv, han er 30 og ikke homo.

han har vel bare ikke sexlyst stakkar.

Jeg gråt om kveden da jeg la meg, etter å ha blitt avvist gang på gang.

Var jeg på byen fikk jeg masse komplimenter og guttene hang etter meg. Så det var ikke utseende eller kroppen min det var noe galt med.

Trodde de fleste gutter var glad i sex jeg.

Etter 11 år sammen orket jeg ikke mer.

Innså at han aldri ville forandre seg.

Greit at sex ikke er alt i et forhold, men når det ikke er sex i det hele tatt teller det 95% i forholdet!

Vi mennesker er forskjellige, og du kan ikke tvinge ham til å ha mere sex med deg heller. Han har vel bare liten lyst.

Føler med deg.

"Greit at sex ikke er alt i et forhold, men når det ikke er sex i det hele tatt teller det 95% i forholdet!"

Det er ikke alt, men det er ganske så mye. Det er tross alt en viktig fysiologisk funksjon og et primærbehov.

"................................."

Annonse

"Greit at sex ikke er alt i et forhold, men når det ikke er sex i det hele tatt teller det 95% i forholdet!"

Det er ikke alt, men det er ganske så mye. Det er tross alt en viktig fysiologisk funksjon og et primærbehov.

"................................."

Hadde jeg vært i et forhold helt uten sex så hadde jeg heller vært singel og hatt en elsker...!

*Gleder seg til helgen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...