fru Burlefot Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jeg har en bossbøtte med lokk stående på kjøkkenet, og i dette spannet har det satt seg en helt utrolig vond lukt som velter frem hver gang lokket åpnes. Det virker som om lukten har satt seg i selve plasten i bøtten. Jeg har prøvd å vaske med varmt vann og vaskemiddel og har latt såpevann stå i bøtten over tid i håp om å få vekk lukten. Men altså uten spesielt godt resultat... Hva slags vaskemiddel egner seg best til å få vekk styggelukten? 0 Siter
Gjest empa Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jeg bruker røyk og luktfjerneren til Eidsvoll Miljøprodukter. Da er lukten borte ganske kjapt. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Det går an å kjøpe ny... Hehe, det er litt for enkelt og for lite husmoraktig, vettu... ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hehe, det er litt for enkelt og for lite husmoraktig, vettu... ;-) Ok. Er ikke husmor jeg, litt mer bruk og kast. 0 Siter
citoyen Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jeg bruker varmt vann og litt klorin, og lar det stå en stund. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Jeg bruker varmt vann og litt klorin, og lar det stå en stund. Klorin ja... der sa du noe. Tipper de ikke selger det her pga lite miljøvennlig :/ 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Salmiak? Hvis lukten ikke forsvinner, så blir den i alle fall overdøvd? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Klorin ja... der sa du noe. Tipper de ikke selger det her pga lite miljøvennlig :/ Huh? Hvor bor du hen, da? 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Takk for råd, alle mann, selv om jeg er *sjokkert* over at jeg rådes til å kaste bøtten og kjøpe en ny! Kommer til å prøve klorin først i alle fall, dette er en pedalbøtte i brunblomstret bestemordesign, så vil helst beholde den så lenge som mulig ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.