Gå til innhold

Pcn logger seg av internett etter 5 min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket operativsystem har du?

Går ut fra det er yunder kontrollpanel - nettverk - og så egenskaper på internett-tilkoblinga di.

Gjest pc-musa
Skrevet

Hvilket operativsystem har du?

Går ut fra det er yunder kontrollpanel - nettverk - og så egenskaper på internett-tilkoblinga di.

Er inne på kotrollpanel, men finner ikke egenskaper. Har gjort dette før på en annen pc, men her finner jeg ikke egenskapene.

Operativsystem? Windows?

Skrevet

Er inne på kotrollpanel, men finner ikke egenskaper. Har gjort dette før på en annen pc, men her finner jeg ikke egenskapene.

Operativsystem? Windows?

Ja hvilken windws? 98? XP?

Gjest pc-musa
Skrevet

Ja hvilken windws? 98? XP?

Hvor ser jeg det?

Skrevet

Hvor ser jeg det?

Hvis du trykker på start-menyen står det av og til helt til venstre oppover der... Ellers står det på kontrllpanel - system.

Skrevet

Er ikke det som pleier å skje hvis du har fått virus da?

I hvert fall hadde jeg det slik da jeg hadde virus på min så jeg hadde kjørt en viruskontroll.

Nå er jeg helt blond på data da ;o)

Gjest pc-musa
Skrevet

Hvis du trykker på start-menyen står det av og til helt til venstre oppover der... Ellers står det på kontrllpanel - system.

windows 2000 står det.

Skrevet

Hvor ser jeg det?

Men uansett vet jeg ikke om jeg kan hjelpe deg noe mer, men det er alltid lurt å oppgi operativsystem når man har sånne spørsmål.

Finner du tilkoblinga di under nettverk i konrrollpanel? Hva skjer hvis du høyreklikker og velger egenskaper?

Skrevet

windows 2000 står det.

Har aldri vært borti 2000 jeg, men jeg ville lagt inn spørsmålet på dataforum, Citoyen kan sikkert hjelpe.

Gjest pc-musa
Skrevet

I hvert fall hadde jeg det slik da jeg hadde virus på min så jeg hadde kjørt en viruskontroll.

tropr jeg er enda blonere enn deg. En viruskontroll? Gubben ordner det. Bare slår på og går inn på dol jeg, pleier å holde for meg.

Gjest pc-musa
Skrevet

tror jeg er enda blondere enn deg. En viruskontroll? Gubben ordner det. Bare slår på og går inn på dol jeg, pleier å holde for meg.

Gjest pc-musa
Skrevet

Har aldri vært borti 2000 jeg, men jeg ville lagt inn spørsmålet på dataforum, Citoyen kan sikkert hjelpe.

Takk likevel:)

Gjest Worm32
Skrevet

tropr jeg er enda blonere enn deg. En viruskontroll? Gubben ordner det. Bare slår på og går inn på dol jeg, pleier å holde for meg.

Sant som de sier.

Hadde en worm en gang som snedig nok gjorde det der. Merket ikke noe annet galt med pc.

Fikk opp en liten firkant som fortalte hvor mange sek.det var til maskinen logget seg av.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...