Gå til innhold

Noen som har smakt de nye grandisene?

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje den blir middag i dag
Skrevet

Hva synes dere?

Jeg har ikke prøvd ennå, men har den med taco i fryser'n.

Gjest Grandiosa-fan
Skrevet

Mild Taco er bankers blant de unge her i huset. Og så Pepperoni. Kjøttdeig og Løk var favoritten, men den gikk vel ut?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingen av disse er vel nye lenger.

Den du har i frysa er uansett en gal manns rett. En pizza så motbydelig at jeg ikke finner ord.

Den med kjøttdeig og løk duger første gang du spiser den, men etter flere forsøk vil du finne en klinisk frysebokssmak. Denne forsvinner aldri. En langt under middels pizza hvor til og med konsistensen er tvilsom.

Den med pepperoni duger. Helt klart den beste av dem.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Mild Taco er bankers blant de unge her i huset. Og så Pepperoni. Kjøttdeig og Løk var favoritten, men den gikk vel ut?

Nei, ingen gikk ut.

mariaflyfly
Skrevet

Tacopizzaen er ikke bra. Pepperonien er den eneste som funker. Og den gamle originalen er bra mot fyllesyke.

Skrevet

Hehe, begge de to under her har ikke hørt om de nye..

Mild taco skal ut, og inn kommer enten Taco eller Pølse og Tomat.

Forøvrig er ikke den nye Taco'en noe god.

Skrevet

Nye Grandiosaer!??!

Håper at du er litt tidlig ute her, og ikke veldig sent ute. ;)

Er forresten veldig veldig lenge siden jeg har spist originalen, den ble liksom innmari kjip etter at den med pepperoni kom. Den er min favoritt.

Skrevet

Jeg snakker om de 2 nye som har kommet nå. Taco og pølse og tomat.

Skrevet

Nye Grandiosaer!??!

Håper at du er litt tidlig ute her, og ikke veldig sent ute. ;)

Er forresten veldig veldig lenge siden jeg har spist originalen, den ble liksom innmari kjip etter at den med pepperoni kom. Den er min favoritt.

Slutt da..

www.grandiosa.com

Det er jo 2-3 uker siden de kom...Pølse og tomat, en ny taco.

Skrevet

Slutt da..

www.grandiosa.com

Det er jo 2-3 uker siden de kom...Pølse og tomat, en ny taco.

Jammen de under her prater jo om de gamle nye.

Skal sjekke om de ha disse neste gang jeg er på butikken.

Skrevet

Jeg foretrekke Pizza Originale fra Dr. Oetker fremfor enhver Grandiosa... :-)

Skrevet

Jeg foretrekke Pizza Originale fra Dr. Oetker fremfor enhver Grandiosa... :-)

Originale? Den er da ikke fra Dr.Oetker? Eller har de også en som heter Originale?

".............................."

Skrevet

Originale? Den er da ikke fra Dr.Oetker? Eller har de også en som heter Originale?

".............................."

Hehe - mente Dr Oetkers Ristorante - aller helst Mozzarella-varianten! :-)

Jaja- sånn går det når man er tom i hodet etter en anstrengende arbeidsdag, med opplæring av vikar mm.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg snakker om de 2 nye som har kommet nå. Taco og pølse og tomat.

Ah. Jeg ante ikke at det hadde kommet noen nye grandiser utover de gamle nye.

Men den med pølser høres utrolig vond ut.

Skrevet

Hvorfor nedverdige seg til å spise papp-pizza, når hjemmelaget iteliensk pizza er uendelig mye bedre.....

Sist gang spiste grandis var da svigersene hadde det med på hytta. De kjenner meg, så jeg ble advart på forhånd.

Skrevet

Hvorfor nedverdige seg til å spise papp-pizza, når hjemmelaget iteliensk pizza er uendelig mye bedre.....

Sist gang spiste grandis var da svigersene hadde det med på hytta. De kjenner meg, så jeg ble advart på forhånd.

Grunnen til at man spiser papp-pizza er vel at man ikke gidder/orker å stresse med å lage middag?

mariaflyfly
Skrevet

Som sagt, det er jævla bra mot fyllesyke! ;)

Forøvrig duger det til å fylle magen med når man ikke har tid eller overskudd til å lage skikkelig middag.

Skrevet

Som sagt, det er jævla bra mot fyllesyke! ;)

Forøvrig duger det til å fylle magen med når man ikke har tid eller overskudd til å lage skikkelig middag.

Nei, det er feil. Da får man heller spise noe annet.

Og er man fyllesjuk er mækker'n best.

Og åssen i huleste heite får man fyllet inn i canneloniene? Angrer bittert på at jentungen fikk se Jamie ;-(

mariaflyfly
Skrevet

Nei, det er feil. Da får man heller spise noe annet.

Og er man fyllesjuk er mækker'n best.

Og åssen i huleste heite får man fyllet inn i canneloniene? Angrer bittert på at jentungen fikk se Jamie ;-(

Mækkærn er ikke aktuelt når man ikke er kjørbar for å dra dit.

Har du noen gang satt deg fyllesjuk og jævlig på t-banen for å komme deg til nærmeste Mækkæen???

Skrevet

Mækkærn er ikke aktuelt når man ikke er kjørbar for å dra dit.

Har du noen gang satt deg fyllesjuk og jævlig på t-banen for å komme deg til nærmeste Mækkæen???

Neeii.... der har du et poeng. Men det kan godt hende samboer'n er kjørbar selv om jeg har et akutt behov for burger....

Nå står canneloniene i ovnen - det hjalp at fyllet ble kaldere. Jamies patent med kremmerhus på knallvarmt fyll er ikke å anbefale....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...