Gå til innhold

Samboerkonfrontasjon

Anbefalte innlegg

Gjest just a phase

Jeg bor sammen med en venninne. Jeg v et hun røyker litt (hasj) innimellom.

På søndag morgen, da hun og en venninne kom hjem fra fest, hadde jeg mistanken om at de gikk ut på verandaen og røyka.

Jeg spurte om de røyka, men hun svarte nei.

Da jeg sjekka askebegeret ute idag, fant jeg en joint der.

Spørsmålet er om jeg skal konfrontere henne med at jeg vet at hun røyka, eller skal jeg la det ligge for å unngå en krangel/konfrontasjon - for å bevare husfreden?

Jeg blir bare så utrolig skuffa når hun ikke er ærlig mot meg.. Hvordan kan jeg stole på henne da?

En annen mulighet er at det er en gammel stump.

Hun sa at hun respekterte at det ikke skulle forekomme røyking så lenge jeg er hjemme (jeg var hjemme den morgenen).

Men at hun kom til å gjøre det når jeg ikke var hjemme. "Det du ikke vet, har du ikke vondt av", sa hun..

Men blir bare fryktelig skuffa.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183470-samboerkonfrontasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest just a phase

Jeg ville helt klart tatt dette opp med henne.

Det synes jeg du har en rett til å gjøre.

Det at hun røyker hasj kan jo sette også deg i problemer om det skulle dukke opp en rette person på døra.

Jeg vet ikke om jeg orker mer krangel/uoverensstemmelser akkurat nå..

Hun må jo får gjøre det hun vil.

De satt jo ute.

Jeg ble ikke sjenert av det.

Jeg kan ikke nekte henne det. Det går hun aldri med på uansett.

Håper bare det ikke kommer til å skje ofte.

Det er jo ikke engang sikkert at det var i helga stumpen var fra (at den var gammel).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183470-samboerkonfrontasjon/#findComment-1246439
Del på andre sider

Gjest synes nå jeg da

Jeg vet ikke om jeg orker mer krangel/uoverensstemmelser akkurat nå..

Hun må jo får gjøre det hun vil.

De satt jo ute.

Jeg ble ikke sjenert av det.

Jeg kan ikke nekte henne det. Det går hun aldri med på uansett.

Håper bare det ikke kommer til å skje ofte.

Det er jo ikke engang sikkert at det var i helga stumpen var fra (at den var gammel).

Ja, da har du jo ikke store valget da. Orker du ingen konfrontasjon så må du jo bare bite det i deg.

Men selv om "alle" røyker hasj i dag så er det faktisk ulovlig, og du blir dratt med i dragsuget om den rette banker på døra.

Du får evnt. vurdere å flytte da, eller få deg en ny samboer om du synes det plager deg ille at hun kanskje ikke viser deg respekt og forsåelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183470-samboerkonfrontasjon/#findComment-1246445
Del på andre sider

Gjest Inamor

Ja, da har du jo ikke store valget da. Orker du ingen konfrontasjon så må du jo bare bite det i deg.

Men selv om "alle" røyker hasj i dag så er det faktisk ulovlig, og du blir dratt med i dragsuget om den rette banker på døra.

Du får evnt. vurdere å flytte da, eller få deg en ny samboer om du synes det plager deg ille at hun kanskje ikke viser deg respekt og forsåelse.

Politiet kommer ikke bare på døra hos noen som røyker... De kommer dersom de har misstanke om trafikk av salg osv.

Og selv om han skulle ha ringt politiet og sagt at "nå sitter det to på hverandaen og røyker en joint" Så hadde dem alikvel ikke dukket opp. Det har dem ikke ressurser til og bryr seg ofte lite om enkelt personer som sitter i private hjem å røyker av og til..

Men hadde det foregått salg derfra osv, så hadde han hatt en sjans for problemer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183470-samboerkonfrontasjon/#findComment-1247501
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...