Gå til innhold

Prevansjon - p-ring?

Anbefalte innlegg

Gjest Prevansjon NÅ
Skrevet

Hei

Må ut og "handle" prevansjon ;O)

Har tenkt å prøve NUVA-ring (p-ring) - tar imot erfaringer på godt og evt vondt! Er den vanskelig å sette på plass? Bivirkninger? Merkes den under samleie? M.m......

Takker for alle innspill!

Annen prev. du kan anbefale? :)

Skrevet

Nei, den er ikke vanskelig å sette inn.

Bivirkninger varierer fra person til person, de kan være de samme som for p-piller, men for mange er bivirkningene mildere om de i det hele tatt oppstår.

Den KAN - av noen - kjennes under samleie, andre merker den ikke. Hvis den er i veien kan den tas ut, og settes inn igjen (tror det var inntil 3 timer den kunne være ute av kroppen uten at prevensjonsvirkningen avtar).

Gjest papirtiger
Skrevet

Bivirkninger varierer fra person til person, de kan være de samme som for p-piller, men for mange er bivirkningene mildere om de i det hele tatt oppstår.

Den KAN - av noen - kjennes under samleie, andre merker den ikke. Hvis den er i veien kan den tas ut, og settes inn igjen (tror det var inntil 3 timer den kunne være ute av kroppen uten at prevensjonsvirkningen avtar).

Ikke vanskelig å sette inn, og kjennes ikke.

Bortsett fra under sex, DA er den fryktelig ubehagelig. Jævlig stress å ta den ut og inn hele tiden også.

Hadde kanskje tolerert det hvis jeg ikke hadde fått skikkelig humørsvigninger av den.

Gjest papirtiger
Skrevet

Ikke helt meningen å svare på ditt innlegg :)

Skrevet

Ikke helt meningen å svare på ditt innlegg :)

Det går bra.

Tror vi er uenige om _hvor_ plagsom den er under samleie. Mindre pes enn å træ på en kondom fx. Men humørsvingninger osv. er ikke no' kult...

Gjest papirtiger
Skrevet

Det går bra.

Tror vi er uenige om _hvor_ plagsom den er under samleie. Mindre pes enn å træ på en kondom fx. Men humørsvingninger osv. er ikke no' kult...

Kjæresten min fikk fnatt av den. Tror dessuten ikke han trengte hormonene ;)

Skrevet

Kjæresten min fikk fnatt av den. Tror dessuten ikke han trengte hormonene ;)

Var han redd han skulle få de i seg?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvordan skrives det; prevansjon eller prevensjon?

Jeg gjettet prevensjon, da jeg assosierte det med "prevent" (avverge).

Men jeg er neimen ikke sikker. Er det noen som har en fremmedordbok her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...