Gjest Prevansjon NÅ Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hei Må ut og "handle" prevansjon ;O) Har tenkt å prøve NUVA-ring (p-ring) - tar imot erfaringer på godt og evt vondt! Er den vanskelig å sette på plass? Bivirkninger? Merkes den under samleie? M.m...... Takker for alle innspill! Annen prev. du kan anbefale? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Nei, den er ikke vanskelig å sette inn. Bivirkninger varierer fra person til person, de kan være de samme som for p-piller, men for mange er bivirkningene mildere om de i det hele tatt oppstår. Den KAN - av noen - kjennes under samleie, andre merker den ikke. Hvis den er i veien kan den tas ut, og settes inn igjen (tror det var inntil 3 timer den kunne være ute av kroppen uten at prevensjonsvirkningen avtar). 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Nei, den er ikke vanskelig å sette inn. Bivirkninger varierer fra person til person, de kan være de samme som for p-piller, men for mange er bivirkningene mildere om de i det hele tatt oppstår. Den KAN - av noen - kjennes under samleie, andre merker den ikke. Hvis den er i veien kan den tas ut, og settes inn igjen (tror det var inntil 3 timer den kunne være ute av kroppen uten at prevensjonsvirkningen avtar). Ikke vanskelig å sette inn, og kjennes ikke. Bortsett fra under sex, DA er den fryktelig ubehagelig. Jævlig stress å ta den ut og inn hele tiden også. Hadde kanskje tolerert det hvis jeg ikke hadde fått skikkelig humørsvigninger av den. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Nei, den er ikke vanskelig å sette inn. Bivirkninger varierer fra person til person, de kan være de samme som for p-piller, men for mange er bivirkningene mildere om de i det hele tatt oppstår. Den KAN - av noen - kjennes under samleie, andre merker den ikke. Hvis den er i veien kan den tas ut, og settes inn igjen (tror det var inntil 3 timer den kunne være ute av kroppen uten at prevensjonsvirkningen avtar). Ikke helt meningen å svare på ditt innlegg 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Ikke helt meningen å svare på ditt innlegg Det går bra. Tror vi er uenige om _hvor_ plagsom den er under samleie. Mindre pes enn å træ på en kondom fx. Men humørsvingninger osv. er ikke no' kult... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Det går bra. Tror vi er uenige om _hvor_ plagsom den er under samleie. Mindre pes enn å træ på en kondom fx. Men humørsvingninger osv. er ikke no' kult... Kjæresten min fikk fnatt av den. Tror dessuten ikke han trengte hormonene 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Kjæresten min fikk fnatt av den. Tror dessuten ikke han trengte hormonene Var han redd han skulle få de i seg? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvordan skrives det; prevansjon eller prevensjon? Jeg gjettet prevensjon, da jeg assosierte det med "prevent" (avverge). Men jeg er neimen ikke sikker. Er det noen som har en fremmedordbok her? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.