Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Tok blodprøve idag og der var alså ingenting på gang. Akkurat no er jeg dritdeppa... synes vanvittig synd på meg selv. Er så møkk lei av å putte i meg medisiner alså til ingen nytte. No har vi ett forsøk igjen i det offentlige før vi må se mot Danmark eller andre private her i Norge.

Hva anbefaler dere.?? Har hørt mye bra om Danmark og har liksom inntrykk av at de har kommet lenger der og er mer profesjonelle enn de private i norge. Dette er bare noe jeg tror som selvsagt ikke trenger å være tilfelle.

Går det forresten ann å ta forsøk i Danmark og kjøpe medisinen i norge? Hvis det går ann vil det jo si at har du oversteget grensen for egenandel så får du resten refundert. Men godtar norske trygdekontor dette. ?? Høres rart ut synes jeg.

Hva koster et forsøk i Norge /Danmark? Kjøper man en "pakke" med ant. forsøk ??

Her er jeg veldig blank. Takker for tilbakemeldinger.

God langhelg til dere alle.

Håper dere andre som er i forsøk lykkes... tvi,tvi..

litt leiseg klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183490-negativ-blodpr%C3%B8ve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidl. kul

Først av alt vil jeg gi deg en varm klem. Det er så utrolig leit og trist når man tester negativt, det vet jeg. Hadde 3 mislykkede ICSI forsøk - men vi klarte det på vårt 4. forsøk på Maigaard i Århus. Har nå tvillingjenter på 18 mnd. Holdt på å gi opp, men ville prøve en gang til heldigvis. Jeg kjøpte medisiner i Norge og fikk dekket det over 15.000,- av trygdekontoret. Det har man krav på for det om man tar forsøket i utlandet. Vi kjøpte en "3-pack" for ca. 39.000,- i 2003. Vet ikke hvor mye det koster nå. De er utrolig varme og koselige på Maigaard, og kan anbefaledem på det varmeste. Vi tok forøkene der pga. alt rot vedr. egenbetaling osv. her hjemme. Før Danmark tok vi et mislykket forsøk på Volvat. Jeg tok også akupunktur rett før og etter innsetting av egg på det siste forsøket i Danmark, noe de kan tilby der. Håper det lykkes for dere snart! Vet at det er utrolig tøft, har ikke glemt hvordan det var. Ønsker deg massevis av lykke til! Hold ut!

Klem

Hei Septus

det var trist og føler meg deg. En føler seg så utrolig...oppgitt og lei. Urettferdig. Det er deres tur snart,. så prøv å ikke gi opp. Har ikke noe gode råd til dine spørsmål, men lykke til uansett hva dere velger. Skal se det går på siste forsøket i Norge..:-)

Klem fra zabo. skal snart på UL 26/5..da i uke 19, så det går unna. fin form, men synes fortsatt det er uvirkelig selvom magen tilsier noe helt annet. er som i uke 30 sist...:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...