Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 der nede. Fins det et omslag jeg kan legge på den? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Har hørt at en kald dusj skal være brukandes.. 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Har hørt at en kald dusj skal være brukandes.. Dårlig erstatning for omslag? Noen som kan anbefale en type omslag? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Dårlig erstatning for omslag? Noen som kan anbefale en type omslag? Forslag til omslag kommer helt an på hevelsen. Hva skyldes denne hevelsen? 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Forslag til omslag kommer helt an på hevelsen. Hva skyldes denne hevelsen? Testosteronpåvirkning 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Testosteronpåvirkning Da foreslår jeg isposeomslag, samt finsk fjernsynsteater på tv. 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Da foreslår jeg isposeomslag, samt finsk fjernsynsteater på tv. Du må leve i oldtida, finsk fjernsynsteater er antikvarisk. Hva amed et bilde av Hanna Kvanmo? Jeg hørte her at det skal være effektivt. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Du må leve i oldtida, finsk fjernsynsteater er antikvarisk. Hva amed et bilde av Hanna Kvanmo? Jeg hørte her at det skal være effektivt. De to går egentlig ut på ett for meg.. Jeg er faktisk så kjempeung at jeg ikke kan huske det jeg så av finsk fjernsynsteater som liten, men jeg husker at folk stadig vekk snakket om hvor tragisk det var. Og Hanna Kvanmo har jeg vel heller ikke hørt så mye om siden den tida? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Du må leve i oldtida, finsk fjernsynsteater er antikvarisk. Hva amed et bilde av Hanna Kvanmo? Jeg hørte her at det skal være effektivt. Om man forestiller seg gode gamle Maggie Thatcher og/eller Gro H. Brundtland uten klær, tror jeg det og vil kunne ha en positiv virkning... 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Om man forestiller seg gode gamle Maggie Thatcher og/eller Gro H. Brundtland uten klær, tror jeg det og vil kunne ha en positiv virkning... *Grøss!* 0 Siter
Gjest ulv ulv! Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Du må leve i oldtida, finsk fjernsynsteater er antikvarisk. Hva amed et bilde av Hanna Kvanmo? Jeg hørte her at det skal være effektivt. "Rød og Hvid" du liksom. Dette er vel ulven som er ute og går igjen. Man lærer seg å kjenne lusa på gangen. 0 Siter
Gjest Favner det meste Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 "Rød og Hvid" du liksom. Dette er vel ulven som er ute og går igjen. Man lærer seg å kjenne lusa på gangen. Eller man lærer seg å kjenne favn på gangen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Dårlig erstatning for omslag? Noen som kan anbefale en type omslag? Prøv sennepsomslag. Det var en klassiker på oldemors tid. Dijon-sennep, type ekstra sterk, blandes med knust is og smøres på området med hevelse. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Prøv sennepsomslag. Det var en klassiker på oldemors tid. Dijon-sennep, type ekstra sterk, blandes med knust is og smøres på området med hevelse. AU! 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Prøv sennepsomslag. Det var en klassiker på oldemors tid. Dijon-sennep, type ekstra sterk, blandes med knust is og smøres på området med hevelse. Nå har jeg prøvd det, og det svir som h.... Hjelllp... hva gjør jeg? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Nå har jeg prøvd det, og det svir som h.... Hjelllp... hva gjør jeg? Ta på litt til. Vondt skal vondt fordrive. (oldemor hilser) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Det finnes et "omslag", men beskrivelsen egner seg mer i Forum for Seksualitet :-) "............................." 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Det finnes et "omslag", men beskrivelsen egner seg mer i Forum for Seksualitet :-) "............................." Varme kjøttomslag har jeg fått anbefalt her. Det kan la seg høre. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Varme kjøttomslag har jeg fått anbefalt her. Det kan la seg høre. Det vil jeg si er en god kur. "............................." 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Det vil jeg si er en god kur. "............................." Men jeg tviler på at det vil ha en varig virkning - det er bare et tidsspørsmål før hevelsen kommer tilbake dersom man bruker varme kjøttomslag. Elektrosjokk er nom bedre hvis man vil bli kvitt dette for godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.