Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Det vil jeg si er en god kur. "............................." Der varn rask 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Men jeg tviler på at det vil ha en varig virkning - det er bare et tidsspørsmål før hevelsen kommer tilbake dersom man bruker varme kjøttomslag. Elektrosjokk er nom bedre hvis man vil bli kvitt dette for godt. IIIIK 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Men jeg tviler på at det vil ha en varig virkning - det er bare et tidsspørsmål før hevelsen kommer tilbake dersom man bruker varme kjøttomslag. Elektrosjokk er nom bedre hvis man vil bli kvitt dette for godt. Det er å overdrive. Man kan ikke forlange at man skal bli kvitt alt for godt - noen ting må vedlikeholdes jevnlig. ".............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Der varn rask Bare tilfeldig :-) "............................." 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Eller man lærer seg å kjenne favn på gangen. Hvem tramper i min tråd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.