Gå til innhold

bestille hårprodukter på internett?

Anbefalte innlegg

Gjest takker så meget
Skrevet

Jeg lurer på å prøve å bestille hårprodukter på internett, helst Kerastase. Er det noen sider dere kan anbefale? Gjerne en som sender uten fraktkostnader og som skriver ned verdien til under tollgrensen =)

Mary Poppins
Skrevet

jeg bestiller alt her:

www.lookfantastic.com

ShitDiddelyDo
Skrevet

www.lookfantastic.com

Finnes det en sånn side for menn?

Voks er jævla dyrt hos frisørene. Ser de har en avdeling for menn på linken dere la ut over, men det er ikke rare utvalget der. Og hva voks angår finner jeg bare merker jeg aldri har hørt om. Men nå må det sies at jeg ikke har hørt om så mange merker. Jeg kjøper bare det frisørene sier jeg må kjøpe, og det er aldri det samme fra gang til gang.

Nå har jeg en jeg er veldig fornøyd med fra Lòreal, så kan ikke en av dere som er kjent på den siden der forsøke å finne voks fra Lòreal der for meg? For jeg finner ikke noe.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Finnes det en sånn side for menn?

Voks er jævla dyrt hos frisørene. Ser de har en avdeling for menn på linken dere la ut over, men det er ikke rare utvalget der. Og hva voks angår finner jeg bare merker jeg aldri har hørt om. Men nå må det sies at jeg ikke har hørt om så mange merker. Jeg kjøper bare det frisørene sier jeg må kjøpe, og det er aldri det samme fra gang til gang.

Nå har jeg en jeg er veldig fornøyd med fra Lòreal, så kan ikke en av dere som er kjent på den siden der forsøke å finne voks fra Lòreal der for meg? For jeg finner ikke noe.

Her, vennen ;)

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/4279337d0008fda22740c0a8010a063c/Catalog/1022

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den jeg bruker fra Lòreal er ikke der.

Men den fra Wella har jeg brukt tidligere, og den var 100 kroner billigere her. Problemet er bare at den fra Wella kommer i 3 ulike utgaver, og den ene av de er veldig hard og lite gunstig for mitt hår. Jeg klarer ikke å skille de tre fra hverandre, så jeg aner ikke om den de selger her er den jeg kan bruke.

Hehe, hva jeg ikke vet om hårprodukter. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvilken av dem du bør velge har jo litt med hårtype og lengde, da..

Har du greie på sånt? Jeg har veldig tjukt hår. Det er rimelig kort.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Er det gratis frakt fra denne shappa?

Må jeg finne ut av det også?!?!

Vent litt, da..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vent litt, da..

Det er grenser for hva jeg gidder å finne ut selv. :)

Jeg er bortskjemt med nettbutikker som sender gratis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vent litt, da..

Nesten 50 kroner per vare. Når varene er såpass dyre at man ikke kan bestille mer enn 1 i slengen grunnet den norske 200-kronersgrensa hva mva og toll angår, blir det fort hipp som happ om man kjøper varen i Norge eller bestiller fra utlandet.

Mary Poppins
Skrevet

Nesten 50 kroner per vare. Når varene er såpass dyre at man ikke kan bestille mer enn 1 i slengen grunnet den norske 200-kronersgrensa hva mva og toll angår, blir det fort hipp som happ om man kjøper varen i Norge eller bestiller fra utlandet.

du kan be dem sette prisen til 200kr, så slipper du toll

tigertrollet
Skrevet

Neida, for de skrev på toll-lappen på pakken at jeg hadde varer for

9,99£, og jeg kan love deg at jeg hadde for mer....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...