Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Ja, det var han jeg trodde det var.

Han er vel grei nok....

;O)

Bare grei nok??

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

28

• Tootsieroll1365380854

10

• hare1365380455

8

• Carina82

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest good look & charm
Skrevet

Vel, et forhold trengerm an ikke alltid ha.

Jeg snakker bare om å bli med en tur, jeg.

;)

Å få seg et ligg, altså? Med en som kanskje er egoistisk, men kjekk og sexy. Skjønner meg ikke på moderne jetner. Dere ser for mye på TV. Eller noe sånt.

Skrevet

Å få seg et ligg, altså? Med en som kanskje er egoistisk, men kjekk og sexy. Skjønner meg ikke på moderne jetner. Dere ser for mye på TV. Eller noe sånt.

Jepp. Du trenger ikke skjønner det. ;)

Skrevet

Blah-blah-blah. Jeg klarer bare ikke å bli så fascinert av den serien som så mange åpenbart er :-)

".............................."

hehe.

Som du ser så er det mer enn selve serien som fascinerer noen av oss ;)

Og da blir det noen sånne sikleinnlegg på dol etterpå...*kremt*

Skrevet

Vet du hvilke filmer han har spilt i? Nå tok jeg et bilde og la på bakgrunnen min....;)

Bakgrunn med Sawyer, hare?

Du er virkelig like ille som meg når det kommer til fyren, ser jeg ;)

Jeg husker ikke andre filmer han har spilt i, men et søk på google vil sikkert grave fram noen. *S*

Kanskje jeg skal finne en Josh Holloway-film i tillegg til Gothica å leie når jeg går for å leie film neste gang...

hare1365380455
Skrevet

Bakgrunn med Sawyer, hare?

Du er virkelig like ille som meg når det kommer til fyren, ser jeg ;)

Jeg husker ikke andre filmer han har spilt i, men et søk på google vil sikkert grave fram noen. *S*

Kanskje jeg skal finne en Josh Holloway-film i tillegg til Gothica å leie når jeg går for å leie film neste gang...

Ja, og så får du fortelle om filmen her! (Og om bakgrunnen på skjermen: jeg må jo ha et bilde der, og da kan det være blå bakgrunn med et bilde av en kjekkas midt på skjermen en stund... Men jeg føler det er litt for "fjortis", hehe....)

Skrevet

Jeg tror ikke han spilte i "The butterfly effect" (Det var Ashton Kutcher.)

Du har selvfølgelig helt rett, hare. *slår meg i panna*

Jeg så bare at filmen stod ved siden av bildet, og gikk i farten ut fra at han spilte i den. Men det var feil.

Jeg må visst sjekke linken litt bedre ;)

Skrevet

Takk for link! (Dere og butterflyen altså...:))

hehe ja. Vi er hekta ;)

Kanskje det var derfor jeg gikk ut fra at det var en film han spilte i, også. *S*

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

Sånne innlegg får meg til oppriktig å tro at menn har kommet lenger i utviklingen enn utviklet enn kvinner...

Gjest Kåre med Håret ( i postkassa)
Skrevet

Sånne innlegg får meg til oppriktig å tro at menn har kommet lenger i utviklingen enn utviklet enn kvinner...

Selv om det ikke alltid avspeiles i skriveferdighetene....

Skrevet

hehe, det er greit det. Vi kan da være enkle av og til, vi også :)

Og så var det jo en gøyal skrivefeil du hadde, da.

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

hehe, det er greit det. Vi kan da være enkle av og til, vi også :)

Og så var det jo en gøyal skrivefeil du hadde, da.

"vi også"?

Seriøst - sånne "hu' var lite fin'a"-kommentarer er de fleste hannkjønn ferdig med i tenårene. (De andre er mentalt sett fjortisser ennå).

Skrevet

"vi også"?

Seriøst - sånne "hu' var lite fin'a"-kommentarer er de fleste hannkjønn ferdig med i tenårene. (De andre er mentalt sett fjortisser ennå).

Seriøst, tror du virkelig på det du nettopp skrev nå?

*ler*

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

Seriøst, tror du virkelig på det du nettopp skrev nå?

*ler*

Ja, det er definitivt et faktum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...